Operatorul de telefonie mobilă, "Orange" România, a semnat un parteneriat strategic cu retailerul eMAG, care va permite clienţilor acestuia să achiziţioneze on-line abonamente de date mobile "Orange" la cumpărarea oricărui laptop sau notebook din oferta eMAG. "Parteneriatul dintre "Orange" şi eMAG reuneşte produse şi servicii disponibile online care vor îmbunătăţi accesul clienţilor noştri la cele mai noi tehnologii. Alături de lansarea celor mai aşteptate smartphone-uri, de ofertele comerciale dedicate şi de extinderea capacităţii reţelei broadband, semnarea parteneriatului cu eMAG se înscrie în strategia Orange de promovare a serviciilor de date mobile. Vom continua să investim în dezvoltarea unor soluţii adaptate pieţei locale împreună cu parteneri importanţi din România", a declarat Thierry Millet, CEO Orange România.
"Oferim de astăzi pachete cu o valoare adaugată mare pentru client prin alăturarea naturală între laptopuri şi servicii de internet de mare viteză de la Orange. Vom investi în continuare în sistemul informatic pentru a putea oferi clienţilor avantajul de a beneficia de soluţii complete la cheie", a declarat Radu Apostolescu, director marketing şi cofondator eMAG.
1. calitatea serviciilor emag lasa de dorit
(mesaj trimis de Alin în data de 04.08.2009, 12:45)
Nu putini au fost pacaliti de serviciile de garantie oferite de emag si se pare ca nici protectia consumatorului nu ii mai sperie. Consider ca acest parteneriat va scadea din reputatia operatorului orange pentru ca emagul este plin de minciuni si cine s-a ars o data cu ei nu va mai incerca si a doua oara. Am avut experiente neplacute cu ei din care am constat ca nesimtirea lor este dusa pana la extrema de ati inchide telefonul in nas atunci cand ai probleme de garantie cu ei.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Redactia în data de 04.08.2009, 13:03)
Ai sesizat ANPC? Daca da, ati primit raspunsul inspectorilor?