Orange lansează cea mai atractivă ofertă pentru tinerii cu vârsta cuprinsă între 14 şi 26 de ani - convorbiri şi mesaje scrise nelimitate cu prietenii din reţea şi trafic inclus pentru accesul la internet de pe telefonul mobil.
Clienţii cu abonament şi utilizatorii de cartele reîncărcabile înscrişi în programul Orange Young pot activa una dintre cele două noi opţiuni de 2,99 sau 4,99 euro/lună prin care îşi pot alege 3 sau 5 prieteni din reţea cu care comunică ori de câte ori doresc. Noile opţiuni sunt disponibile pentru utilizatorii Orange Young care au deja activată una din opţiunile Orange Young existente, beneficiind astfel de o ofertă completă. În plus, clienţii vor primi 10, respectiv 50 MB de trafic incluşi care pot fi consumaţi pentru navigarea pe site-urile wap şi de internet, direct de pe telefonul mobil. După terminarea traficului inclus se aplică tariful promoţional de 0,2 euro/MB sau de 0,4/5MB, în funcţie de opţiunea Orange Young activată. Accesul şi navigarea în portalul Orange World sunt nelimitate.
Cei care doresc să îşi activeze noua ofertă trebuie să apeleze numărul scurt • 100#, să intre în meniul Oferte, apoi în ramura Orange Young unde îşi selecteză opţiunea dorită şi îşi definesc numerele favorite.
"Programul Orange Young a fost conceput astfel încât să se adapteze comportamentului specific tinerilor şi să le aducă acestora o reală valoare adăugată. Prin lansarea noilor opţiuni din pachetul Orange Young susţinem strategia noastră de consolidare a poziţiei de lider pe segmentul utilizatorilor tineri pe piaţa locală de telecomunicaţii", a declarat Oana Comănescu, Content & Young Segment Manager Orange România.
Orange este lider de piaţă în România cu 10.355.000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 182 de milioane de clienţi pe cinci continente.
La sfârşitul lunii decembrie 2008, Orange România avea venituri de 1.31 miliarde de euro, în creştere cu 6.2% pe bază comparativă faţă de valoarea veniturilor la sfârşitul anului 2007. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 102 de magazine în toată ţara.