Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerţul online şi compania cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, accelerează investiţiile pe piaţa locală şi alocă un buget de până la 5 milioane de euro pentru dezvoltarea business-ului din România.
Investiţiile vor fi direcţionate, în principal, către deschiderea a două noi depozite în România şi în extinderea reţelei de puncte pick-up, compania vizând dublarea acestora până la finalul anului.
Packeta va continua investiţiile începute anterior în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice şi în creşterea numărului de magazine online partenere.
Planurile de investiţii ale Packeta România au la bază o creştere semnificativă, compania înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de peste 11,7 milioane de euro, în creştere cu 160% faţă de anul anterior.
"Prin potenţialul pe care îl are piaţa de livrări şi datorită evoluţiei comerţului online pe plan local, România se află în centrul preocupărilor companiei la nivel de grup. Planurile Packeta în România sunt, astfel, centrate pe dezvoltarea capacităţilor de livrare în toată ţara, fiind totodată, interesaţi să contribuim la dezvoltarea industriei şi să oferim servicii de calitate la preţuri avantajoase, mai ales în contextul actual", spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menţionând că între priorităţile din acest an ale companiei se află dublarea reţelei de puncte pick-up, la peste 1.000 de locaţii.
"Tarifele de transport devin tot mai importante în această perioadă de creşteri ale preţurilor la carburanţi, a inflaţiei tot mai mari, a conflictului de la graniţa României, iar faptul că practicăm cele mai mici costuri de expediere, de doar 7 lei fără TVA, la orice punct pick-up din România, este de natură să genereze economii importante magazinelor online partenere".
Astfel, din punct de vedere al logisticii de transport şi retur costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% - 40% faţă de costurile care presupun livrarea coletelor la adresă.