"Dial Telecom", divizia de business a grupului Digital Cable Systems (DCS), a înregistrat, în primul semestru, o creştere cu 20% a numărului de clienţi şi cu peste 10% a veniturilor. Reprezentanţii "Dial Telecom" estimează că, până la sfârşitul anului 2009, numărul de clienţi va creşte cu aproximativ 50%.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în primele luni ale anului 2009 serviciile cele mai solicitate de companii au fost telefonia şi serviciile de date şi acces Internet. Ponderea acestora în veniturile "Dial Telecom" a fost de 75% în cazul telefoniei şi de 25% pentru Internet şi date, iar pentru anul următor oficialii "Dial Telecom" estimează că segmentul de Internet şi soluţii de date va avea o contribuţie mai mare la veniturile companiei, de cel puţin 40%, acesta reprezentând motorul de creştere al "Dial Telecom".
În ciuda diminuării tarifelor de interconectare şi a altor factori de piaţă, creşterea business-ului "Dial Telecom" a fost de peste 10% în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut, în condiţiile în care suma medie investită de companii în pachetele de comunicaţii poate varia între o sută şi câteva mii de euro lunar - în funcţie de dimensiunea, profilul şi nevoile de comunicare ale acestora.
"Nevoile de comunicaţii ale companiilor sunt permanente, indiferent de contextul economic, pentru că acestea sunt generate de necesitatea creşterii eficienţei economice. Putem spune chiar că actuala conjunctură stimulează comunicarea: este nevoie de un contact mai frecvent cu clienţii existenţi şi potenţiali pentru a supraveghea permanent evoluţia nevoilor lor şi pentru a răspunde prompt la ele. Companiile trebuie să se asigure că deţin cele mai bune soluţii de telecomunicaţii, care să le permită accesul imediat şi continuu la parametrii optimi de performanţă şi calitate" a subliniat domnul Dinu Malacopol, CEO al DCS.
Pentru 2009, direcţia strategică majoră a "Dial Telecom" se axează pe dezvoltarea de parteneriate cu diverse companii care să permită operatorului să ofere soluţii integrate de telecomunicaţii şi care să susţină şi mai puternic conceptul de "one-stop-shopping", promovat de companie.