NAMIRIAL, un Furnizor de Servicii de Încredere care oferă soluţii ce ajută companiile în procesul de transformare digitală, a anunţat astăzi extinderea parteneriatului început acum câţiva ani cu Patria Bank, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. Clienţii Patria Bank vor putea în curând să-şi deschidă un cont şi să achiziţioneze produse non-credit, 100% online, prin intermediul platformei digitale Patria Bank care integrează soluţiile certificate eIDAS oferite de Namirial printre care platforma de identificare video LiveID+, platforma de gestionare a tranzacţiilor digitale eSignAnywhere şi semnăturile electronice calificate.
Potrivit comunicatului, Patria Bank accelerează astfel procesul de transformare digitală prin implementarea de soluţii sigure şi de încredere care vor oferi persoanelor fizice modalităţi mai simple şi inovatoare de a accesa produsele şi serviciile oferite de bancă. În plus, angajaţii băncii vor putea utiliza serviciul de semnatură digitală, cu certificat calificat, pentru a semna documente interne precum şi documente cu partenerii şi furnizorii externi.
Valentin Vancea, Director General Adjunct, membru în Consiliul Director al Patria Bank, a declarat: "În Patria Bank construim parteneriate pe termen lung cu parteneri care oferă servicii de înaltă clasă, tehnologie modernă, prietenoasă cu clienţii şi în conformitate cu reglementările specifice industriei. Suntem bucuroşi să extindem parteneriatul cu Namirial pentru oferirea de servicii "de nivel următor" tuturor celor care doresc să acceseze simplu, de la distanţă, servicii financiare, indiferent de zona în care trăiesc, urban sau rural. Parteneriatul va evolua în continuare pentru a susţine clienţii într-o călătorie digitală completă, cu o experienţă facilă şi prietenoasă, şi astfel o gestionare optimă a vieţii lor financiare."
"Suntem încântaţi de încrederea pe care echipa Patria Bank o acordă parteneriatului cu Namirial şi suntem încrezători că putem aduce expertiză (atât locală, cât şi internaţională) şi soluţii inovatoare în beneficiul clienţilor băncii. Continuând procesul de dematerializare pe care l-am început acum câţiva ani cu Patria Bank când am implementat semnătura electronică olografă biometrică, extindem acum gama de soluţii pentru a facilita accesul clienţilor la produsele şi serviciile pe care bancă le va oferi 100% online. Platforma digitală Patria Bank integrează platforma de semnare la distanţă eSignAnywhere, soluţia de identificare la distanţă LiveID + şi Serviciile de Încredere pe care le oferim în România în temeiul Regulamentului UE 910/2014 ", a adăugat Adrian Dinculescu, Managing Director, Namirial SRL.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.06.2021, 02:46)
Hopa cei din PBK au luat initiativa ( la ce este afara de ani buni) inaintea clujenilor de la TLV. Sa-i vedeti pe ardeleni ca in 1-2 ani cumpara si Patria Bank.