QUALITANCE anunţă astăzi un nou parteneriat de inovaţie cu Patria Bank, în direcţia dezvoltării experienţelor digitale ale clienţilor băncii. Cele două companii îşi vor uni forţele pentru a analiza interacţiunile cu utilizatorii serviciilor băncii şi pentru a identifica direcţiile unice de dezvoltare, necesare pentru a construi experienţe bancare relevante, conform unui comunicat remis redacţiei.
Ca urmare a acestui parteneriat, în care capacităţile QUALITANCE de inovare şi dezvoltare de produs susţin autoritatea şi viziunea Patria Bank, clienţii băncii vor beneficia de servicii fluidizate şi experienţe digitale noi. Cele două echipe vor colabora strâns într-un proiect de experience design, în care vor identifica nevoile clienţilor, folosindu-se de principii de design thinking. Această iniţiativă vine pe fondul creşterii oportunităţilor de dezvoltare a serviciilor bancare digitale în zone importante precum procesul de înrolare a clienţilor, accesul la servicii cu valoare adăugată şi asistenţă în timp real.
"După implementarea de anul trecut a fluxurilor de lucru online pentru serviciile de carduri şi brokeri, în 2021, vom face face un pas important în Patria Bank prin deschiderea colaborării cu clienţii 100% în online şi, concomitent, prin extinderea ofertei de produse digitale. Capacitatea noastră solidă de a dezvolta intern soluţii IT are nevoie de un partener de încredere pentru a construi experienţe digitale valoroase. Ne bucurăm că am găsit un astfel de partener în QUALITANCE şi suntem nerăbdători să lansăm primul produs al colaborării noastre," declară Valentin Vancea, Director General Adjunct şi Membru al Comitetului Directorilor Patria Bank.
"Suntem încântaţi să dezvoltăm alături de Patria Bank, pentru clienţii săi, o nouă etapă digitală bazată pe experience design. Acesta este momentul perfect pentru a ridica standardele printr-o nouă abordare a clienţilor din zona de private banking, axată pe experienţe digitale inovatoare", completează Mike Parsons, CEO QUALITANCE.
Noul parteneriat marchează startul unei etape de transformare, în care tehnologia şi design-ul vor juca un rol esenţial în crearea unui plus de valoare pentru clienţii Patria Bank.