PENNY continuă să facă paşi înainte în ceea ce priveşte realizarea obiectivului 3RO. Din 17 mai, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul campaniei pentru ca toţi clienţii care îşi doresc produse româneşti să le găsească cât mai uşor.
Astfel, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produse 3RO şi să contribuie activ la dezvoltarea economică a României. Simbolul 3RO este acordat doar produselor care îndeplinesc 3 condiţii esenţiale: au ingredientul principal provenit din România, sunt procesate în România şi sunt ambalate în ţară.
Peste 800 de produse 3RO îşi aşteaptă clienţii în magazinele PENNY din toată ţara. Toţi consumatorii care caută produse româneşti vor găsi la raft simbolul 3RO în dreptul produselor care se aliniază acestui obiectiv. 3RO este un proiect prin care PENNY îşi propune, alături de consumatori, să contribuie la o societate de 3 ori mai bună.
În 2020, PENNY a lansat obiectivul 3RO, prin care îşi propune ca, până la finalul acestui an, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, să fie procesat şi ambalat în România.
Sub umbrela 3RO, în 2022 compania a lansat "100 de idei de business pentru România", o iniţiativă unică pentru mediul de afaceri din România. Împreună cu Academia de Studii Economice, PENNY a analizat 100 de oportunităţi de dezvoltare a unor afaceri locale din industrii precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluţii care vor putea oferi românilor, într-un viitor cât mai apropiat, produse care să se alinieze obiectivului 3RO.
În cadrul acestui proiect, au fost organizate o serie de mese rotunde cu scopul de a iniţia un dialog necesar între autorităţi şi producători pentru a creşte numărul produselor de provenienţă românească care ajung în coşul consumatorilor. Rezultatele acestor demersuri, alături de concluziile studiului derulat de ASE, vor fi anunţate în curând.
Începând cu anul acesta, programul 3RO va beneficia şi de o campanie de comunicare ATL, spotul TV, realizat de Papaya Advertising împreună cu Family Film şi regizat de Radu Muntean, fiind deja prezent în calupurile publicitare. La fel ca în toate execuţiile PENNY din ultimii ani, este vorba despre o poveste emoţionantă cu personaje autentice şi situaţii din viaţa fiecăruia dintre noi. De data aceasta, însă, este vorba despre a oferi copiilor noştri cea mai bună ţară aici, împreună cu noi. Înţelegem că putem face asta cumpărând produsele marcate la raft cu simbolul 3RO, asemenea mamei care reuşeşte să îi aducă copilului ei lumea întreagă, acasă. Spotul se încheie cu un call to action care le spune oamenilor ca, astfel, pot face o Românie nu doar mai bună, ci de 3 ori mai bună.