PENNY România - cifră de afaceri de 8,32 miliarde lei în anul 2023

F.D.
Companii / 16 mai

PENNY România - cifră de afaceri de 8,32 miliarde lei în anul 2023

PENNY România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, reprezentând un avans de 16% faţă de anul anterior. Compania a investit peste 634 milioane de lei, echivalentul a peste 130 milioane de euro, în extinderea şi modernizarea reţelei sale, precum şi în extinderea centrului logistic din Bacău, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Planurile PENNY de expansiune rămân ambiţioase, vizând investiţii de 1 miliard de euro până în 2030, cu scopul de a extinde reţeaua şi de a dezvolta competenţele logistice. Pentru 2024, sunt planificate între 35 si 40 deschideri de noi magazine pentru a ajunge şi mai aproape de consumatorii români, precum şi construirea unui nou centru logistic lângă Bucureşti.

Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat:

"Am continuat şi în 2023 să consolidăm relaţiile cu clienţii noştri, să extindem semnificativ reţeaua PENNY şi să ne reafirmăm angajamentul pe piaţa locală, precum şi susţinerea producătorilor români şi a economiei, în ansamblul ei. Am crescut cifra de afaceri, profitul şi investiţiile în România, ne-am îmbunătăţit serviciile şi am ajuns şi mai aproape de milioanele de clienţi care aleg să-şi facă cumpărăturile la PENNY, fiind primul an în care am deschis 40 de magazine în România - un nou record pentru noi. Continuăm să ne angajăm în dezvoltarea comunităţilor prin sport şi promovarea unui stil de viaţă echilibrat, continuăm să susţinem producătorii români şi afacerile locale şi să aducem la raft produse realizate integral în România - 3RO. Toate aceste eforturi ne-au adus realizări importante la finalul lui 2023 şi au validat direcţia strategică sănătoasă pe care o urmăm."

2023 în cifre

Expansiune

În 2023, PENNY România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 8,32 miliarde de lei, marcând un avans de 16% comparativ cu anul anterior. Până la sfârşitul anului, PENNY a ajuns să opereze 376 de magazine şi 4 centre logistice. Este al 9-lea an consecutiv în care PENNY România a avut cea mai mare creştere a cifrei de afaceri în rândul entităţilor de retail alimentar din grupul REWE.

Experienţă îmbunătăţită la cumpărături

În 2023, PENNY a optimizat experienţa de cumpărături şi a remodelat magazinele pentru a permite accesul mai rapid la produsele frecvent cumpărate, crescând astfel eficienţa şi satisfacţia clienţilor.

Aceste îmbunătăţiri subliniază interesul continuu de a oferi o experienţă de cumpărături fluidă şi plăcută, prin aplicarea unei strategii atent planificate în cadrul companiei.

Acţiunile propuse de PENNY pe care le pune în aplicare au la bază două componente principale - localitatea şi mărcile proprii. Astfel, o serie de îmbunătăţiri aduse în magazinele PENNY sunt:

Accesul rapid în zona de intrare a magazinului la sortimentul de salate şi produse Ready to Go;

Eficientizarea spaţiului în zona de fructe şi legume în ceea ce priveşte expunerea produselor la raft şi aplicarea de spaţii de publicitate prin care clienţii pot identifica uşor locul de provenienţă al fructelor şi legumelor;

Spaţii dedicate în magazin pentru produse din categorii dedicate seniorilor, bebeluşilor şi animalelor de companie;

Poziţionarea mai facilă a unor produse în cadrul magazinului precum condimentele sau îngheţata;

Reorganizarea şi poziţionarea strategică a unor articole, de exemplu cele identificate ca fiind " de impuls".

De asemenea, magazinele sunt echipate cu sisteme de refrigerare cu CO2 şi oferă staţii de încărcare pentru vehicule electrice, reflectând preocuparea retailer-ului în ceea ce priveşte confortul clienţilor şi responsabilitatea faţă de mediu.

Sortiment şi produse 3RO

Prin iniţiativa 3RO, care îşi propune să crească la raft procentul de produse cu ingredientul principal din România, procesate şi ambalate în ţară, în 2023 PENNY a intensificat eforturile în cadrul acestui proiect alături de Academia de Studii Economice din București, odată cu lansarea studiului amănunțit privind modalitățile de stimulare a producției naționale de bunuri din diverse categorii. Angajamentul PENNY de a sprijini economia locală continuă să crească şi prin îmbunătățirea și extinderea ofertei de mărci proprii cu produse accesibile și de înaltă calitate.

În linie cu poziţionarea ca discounter, cele 4 priorităţi sunt disponibilitatea produselor la raft, calitatea, localitatea şi, bineînţeles, preţul.

Echipa PENNY

În 2023, echipa PENNY a crescut la peste 7.300 de membri. Compania a majorat venitul minim net cu 14,59% faţă de anul precedent, inclusiv cu beneficii extinse, consolidând reputaţia PENNY ca un Angajator de Top pentru al treilea an consecutiv.

Digitalizare

Anul 2023 a marcat progrese semnificative în digitalizarea serviciilor PENNY România, optimizând experienţa de cumpărături prin tehnologii moderne. De asemenea, compania şi-a extins serviciile de livrare la domiciliu prin parteneriatele cu Glovo şi Bringo pentru a oferi o selecţie variată de produse direct la uşile clienţilor. În martie 2024, PENNY a iniţiat colaborarea Tazz, extinzând astfel opţiunile de livrare disponibile pentru români.

Sustenabilitate

În 2023 PENNY a primit recertificarea ISO 50001, drept recunoaştere a eforturilor de a reduce impactul asupra mediului şi de a utiliza resursele într-un mod mai eficient. Proiectele de biodiversitate urbană şi parteneriatele cu organizaţii precum Habitat for Humanity România, World Vision România şi Federaţia Băncilor pentru Alimente din România reflectă angajamentul companiei faţă de dezvoltarea comunitară.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb