PENTRU AL PATRULEA TRIMESTRU DIN 2021 ANSWEAR are ca obiectiv o creştere de 30%

S.B.
Companii / 17 august 2021

Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România

Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România

Retailerul polonez ANSWEAR are ca obiectiv o creştere de 30% pentru Q4 2021 faţă de aceeaşi perioadă din 2020, atingerea pragului de 400 de branduri în portofoliu şi expansiunea pe noi pieţe europene, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Fendi, Dior şi Victoria Beckham completează lista noilor branduri premium adăugate pe ANSWEAR.

"La nivel european, toamna va veni cu expansiune pe piaţa Europei de Sud-Est pentru ANSWEAR şi ne pregătim să anunţăm 2 noi pieţe pe care ne vom extinde. La nivel local, ne dorim ca până la final de an să ajungem la un număr de 400 de branduri în portofoliu.

Am extins gama de branduri şi produse şi am mărit varietatea de produse atât pe segmentul premium, cât şi pe categoriile de rochii şi genţi. Ne bucurăm să vedem branduri precum Karl Lagerfeld, Pinko, Elisabeta Franchi, Tory Burch, Marella care se regăsesc deja în topul vânzărilor alături de Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Adidas Originals, Nike, Calvin Klein, Desigual şi Medicine. De curând am adăugat şi brandurile Fendi, Dior şi Victoria Beckham.

De asemenea, brandul propriu answear.LAB s-a dezvoltat mult în 2021 şi a devenit unul dintre top 3 cele mai vândute branduri pe ANSWEAR. De la brandul propriu urmează noi surprize şi colecţii în această toamnă", spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

Odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID, s-a observat o creştere a vânzărilor online şi o creştere a vânzărilor pe categoriile de costume de baie, sandale, papuci de baie, rochii de zi, rochii de seară, tricouri şi genţi pe ANSWEAR.ro.

"În Q3 am avut o creştere de peste 50% a vânzărilor comparativ cu 2020 pe fondul relaxării măsurilor anti-COVID, creşterii notorietăţii ANSWEAR şi diversificării portofoliului de branduri şi prduse. Ne aşteptăm să menţinem creşterea şi în Q4 şi ţintim cel puţin 30% creştere a vânzărilor comparativ cu 2020", menţionează Raluca Radu.

În privinţa brandurilor locale, ANSWEAR este în discuţii cu mai multe mărci pe care îşi doreşte să le adauge în portofoliu astfel încât mai multe branduri româneşti de fashion să se bucure de audienţa internaţională pe care ANSWEAR o pune la dispoziţie prin prezenţa extinsă în Europa de Sud-Est. NISSA este primul brand românesc adăugat în portofoliu.

ANSWEAR se preocupă constant de îmbunătăţirea website-ului şi aplicaţiei mobile la noile tendinţe şi de implementarea unor elemente noi prin care să le ofere utilizatorilor experienţe plăcute de shopping online în fiecare zi.

"Atât website-ul cât şi aplicaţia mobilă au trecut anul trecut printr-un proces de redesign şi prin multiple studii de User Experience şi suntem în continuă îmbunătăţire a interfeţei. Ne dorim ca un număr cât mai mare de utilizatori să folosească aplicaţia noastră mobilă şi atunci vom face tot posibilul să oferim cât mai multe avantaje celor care o folosesc, deci vom avea promoţii şi campanii speciale pentru utilizatorii aplicaţiei mobile în această toamnă", adaugă Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb