PayPoint principalul operator de plăţi din Regatul Unit al Marii Britanii, raportează pentru România rezultate pozitive pentru anul financiar 2018-2019. În perioada analizată, PayPoint România a înregistrat pe plan local un volum total de 112,2 milioane tranzacţii, în creştere cu 16,4% comparativ cu anul precedent, anunţă un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi şapte de noi furnizori-parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 182 de jucători importanţi din industrii variate, cu acoperire locală şi naţională. În acest interval, compania s-a axat pe consolidarea poziţiei sale în segmentele consacrate şi pe dezvoltarea serviciilor noi, precum introducerea plăţilor cu cardul în peste 1.300 de magazine partenere.
Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunţare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2018-2019, încheiat la data de 31 martie 2019.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: "Anul acesta a fost plin de reuşite pentru echipa PayPoint România. Am lucrat la procesul de integrare al Payzone în afacerea locală PayPoint şi 1.500 dintre cei mai importanţi comercianţi Payzone au ales să migreze la platforma noastră. Am înregistrat creşteri pe toate segmentele de business: plata facturilor, rovinieta, servicii precum transferul de bani, tranzacţiile cu cardul procesate prin terminalele POS PayPoint oferite comercianţilor parteneri si PayPoint Colet Expres. Investiţiile în tehnologie şi servicii noi vor continua să fie o prioritate şi anul acesta, prin implementarea şi lansarea unei noi generaţii de terminale. Plata cu cardul este o alegere strategică pe care ne-am asumat-o şi în care vom continua să investim".