Grupul informatic american Apple Inc ar urma să prezinte, astăzi, noul său serviciu său de televiziune şi filme, destinat să concureze cu alte marii companii de media şi să îi stimuleze veniturile din servicii digitale, pe măsură ce vânzările de telefoane iPhone stagnează, transmite Reuters.
"It's show time", scrie pe invitaţia la evenimentul programat a se desfăşura, astăzi, în amfiteatrul Steve Jobs de la cartierul său general din Cupertino, California, trimisă mass media de Apple. Analiştii cred că acesta va fi primul eveniment organizat de Apple la care nu va fi prezentat noi gadget-uri sau hardware.
Potrivit surselor citate anterior de Reuters, show-urile originale produse de Apple ar urma să fie oferite împreună cu opţiunea de a te abona la conţinut oferit de firme precum Viacom Inc şi Starz, printre altele.
Obiectivul Apple ar fi acela de a aduce într-un singur loc show-uri de televiziune, pentru a face mai uşor găsirea, cumpărare şi vizionarea lor. Apple a făcut eforturi pentru ca show-urile să poată fi privite mai uşor pe televizoarele tradiţionale produse de firme precum Sony Corp, VIZIO Inc, LG Electronics Inc şi Samsung Electronics Co Ltd.
Prin această iniţiativă Apple se va alătura pe un segment unde deja rivalii Prime Video şi Netflix Inc au făcut investiţii consistente pentru a capta atenţia privitorilor, şi banii lor, cu seriale şi filme originale.
Veniturile generate de Apple din servicii au crescut, în 2018, cu 24% până la 37,1 miliarde dolari.