Reynaers Aluminium România, parte a liderului european pe segmentul soluţiilor de aluminiu pentru sectorul de construcţii, are un plan de investiţii de circa 1,4 milioane de euro pentru următorii cinci ani, destinat expansiunii şi dezvoltării pe plan local. Cea mai recentă acţiune din acest plan este reprezentată de relocarea noului sediu, ce include un showroom de circa 200 mp, ce presupune un buget total de peste 500.000 euro.
Compania mizează pe această strategie încă din anul 2015, când Reynaers Aluminium a pus bazele primului centru logistic din România, cu o investiţie totală de 1 milion de euro.
Daniel Popa, Country Manager Reynaers România a declarat: "De la creionarea conceptului până la elementele expuse, acest showroom este gândit pentru fiecare tip de partener Reynaers - arhitecţi, dezvoltatori, investitori, antreprenori generali, fabricanţi şi, nu în ultimul rând, beneficiari finali - combinând atât aspecte tehnice, digitale, cât şi elemente specifice de design. Mostrele prezentate ne ajută să creăm o experienţă practică pentru partenerii noştri, în timp ce aplicaţiile digitale ne ajută să depăşim limitările de spaţiu ale unui showroom unde nu poţi arăta tot ce poţi oferi".
Showroom-ul prezintă toate inovaţiile recent lansate de către Reynaers Aluminium, prezentate anul acesta şi la expoziţii internaţionale din Paris, Bruxelles, Londra şi Munchen, precum şi ultimele extensii ale sistemelor pentru ferestre şi uşi, uşi glisante şi pereţi cortină, echipate cu cea mai nouă gamă de accesorii, într-o paletă de culori diverse, fiind în perfectă armonie cu noile tendinţe arhitecturale, orientate către dimensiuni cât mai mari, profile ultra slim şi suprafeţe mari de sticlă.