"PepsiCo Europe" a decernat, la sfîrşitul lunii februarie, la Cannes, premiile pentru cei mai buni reprezentanţi ai săi de marketing şi vînzări în 2003. Reprezentantul PepsiCo Româ-nia, Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International, a obţinut, pentru al doilea an consecutiv, cele mai importante premii pentru activităţile de marketing în domeniul băuturilor răcoritoare carbonatate: PepsiCo Europe Cola Champion - pentru rezultate în promovarea produselor de tip cola ale companiei: creştere în volum, în cota de piaţă şi în indicatorii percepţiei consumatorilor, precum şi pentru lansarea Pepsi Blue Cola în Româ-nia.
Conceptul "Pepsi la puterea 4", creat în România, a fost apreciat ca fiind una dintre cele mai simple şi mai eficiente modalităţi de comunicare către consumator a ofertei extinse de băuturi racoritoare de tip cola a PepsiCo în România; Pepsi Europe Flavors Champion, pentru rezultatele excepţionale în promovarea băuturilor carbonatate aromate, concretizate în creşterea în volum şi cota de piaţă, precum şi pentru lansarea Mountain Dew în ţara noas-tră.
Cu acelaşi prilej, doi reprezentanţi de vînzări ai "Quadrant Amroq Beverages", îmbuteliatorul autorizat al PepsiCo Beverages International în România şi Republica Moldova, au primit PepsiCo Ring Of Honour pentru rezultate excepţionale în vîn-zări. Cîştigătorii sînt Alin Bebeselea, Supervizor Vînzări (Filiala Piteşti), şi Narcis Paicu, Director Dezvoltare Piaţa Sud-Vest. Narcis Paicu s-a calificat pentru finala mondială PepsiCo de la New York.
Îmbuteliatorul Quadrant Amroq Beverages obţinuse cu cîteva zile înainte şi Medalia de Bronz pentru calitatea produselor PepsiCo pe parcursul anului 2003.