Achiziţia, realizată de "NBV Investments" Inc., subsidiară a "Pernod Ricard North America", este aşteptată să se finalizeze la începutul lui 2017.
"Smooth Ambler", companie cu sediul în West Virginia, înfiinţată în 2009, distribuie mai multe mărci de gin, votcă, rom şi whisky. "Pernod", care este al doilea mare producător mondial de spirtoase, nu a mai avut în portofoliu un brand de whisky american din 2009, când a înstrăinat marca Wild Turkey către "Campari".
"Afacerea reprezintă o oportunitate masivă de intrare pe piaţa bourbon-ului, aflată într-o creştere rapidă", a declarat directorul executiv al "Pernod", Alexandre Ricard.
"Pernod" a vândut recent branduri precum Domecq şi Paddy, care nu fac parte din portofoliul său de bază. Astfel, compania a deschis calea către achiziţia de noi mărci de băuturi care înregistrează creşteri importante ale vânzărilor.
În baza acordului cu "Pernod", "Smooth Ambler" îşi va majora producţia şi îşi va creşte personalul în West Virginia.
Săptămâna aceasta, "Pernod" şi-a exprimat încrederea că îşi va atinge ţinta de creşetere "cu o singură cifră", medie, a vânzărilor în anul financiar curent, pe piaţa din SUA.