Campania "Rumeneşte româneşte", derulată de Whirlpool România în luna decembrie 2003, a înregistrat peste 20.000 de participanţi şi aproape 6.500 de cupoane depuse pentru participarea la tragerea la sorţi. Campania a inclus demons-traţii interactive de gătit în trei centre comerciale importante din Bucureşti: Complexul Orhi-deea, Unirea Shopping Center şi Bucureşti Mall.
Peste 80% din participanţi au făcut parte din publicul-ţintă al promoţiei, reprezentat de consumatorii tineri, cu un stil de viaţă activ şi un program încărcat. Campania a avut ca principal obiectiv prezentarea funcţiilor de gătire inteligentă, şi în special a funcţiei de rumenire, specifice cuptoarelor cu microunde Whirlpool.
Cuptoarele Whirlpool utilizate în cadrul programului promoţional sunt dotate cu funcţia de rumenire Crisp, unică în acest moment pe piaţă, componentă a tehnologiei "Al 6-lea simţ". Aceasta are la bază sistemul Fuzzy Logic, un microprocesor electronic, care culege informaţii la fiecare 5 secunde de la senzorul special din cuptor şi ajustează continuu puterea microundelor şi timpul de gătire, pentru a obţine un rezultat optim. Funcţia Crisp presupune rumenirea alimentelor cu ajutorul unui platou special, realizat dintr-un material care în-ma-gazinează energia microundelor şi atinge temperatura de 210 grade Celsius (temperatura optimă de gătire) în numai 2 minute. Campania "Rumeneşte româ-neşte" s-a desfăşurat în pe-rioada 3-20 decembrie 2003 şi a fost derulată împreună cu agenţia QB Promotions. Premiile oferite au constat în trei cuptoare cu microunde MAX 18, cîte unul pentru fiecare săp-tămînă a promoţiei, şi 400 de seturi de mănuşi şi şorţuri de bucătărie. Whirlpool România este lider de piaţă pe segmentul de cuptoare cu microunde, estimînd o cotă de piaţă de peste 30% pentru anul 2003.