"Petrom", cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din sud-estul Europei, a finalizat procesul de consolidare a activităţilor de marketing din România ale grupului Petrom într-o singură entitate, respectiv "OMV Petrom Marketing" SRL, potrivit unui comunicat al companiei.
Astfel, începând cu data de 1 octombrie, devine efectiv transferul unei părţi din patrimoniul "Petrom" aferent activităţii de marketing şi al întregului patrimoniu M.P.Petroleum Distribuţie SRL către "OMV Petrom Marketing" SRL.
Scopul acestui proces de consolidare a activităţii de marketing din România a Grupului Petrom a fost de a reuni activităţi care se des-făşurau prin intermediul a trei persoane juridice - OMV Petrom SA, M.P.Petroleum Distribuţie SRL şi OMV România, într-o singură entitate juridică. Consolidarea activităţilor s-a efectuat prin intermediul a două operaţiuni: desprinderea în interesul societăţii a activelor şi pasivelor aferente activităţii de marketing a Petrom şi fuziunea prin absorb-ţie a M.P.Petroleum Distribuţie SRL de către OMV Petrom Marketing SRL (fostă OMV România).
Rainer Schlang, membru al Directoratului "Petrom", responsabil cu activitatea de Marketing şi administrator unic al OMV Petrom Marketing SRL a declarat: "Vom beneficia de o coordonare eficientă a aces-tei activităţi şi de mai multă flexibilitate şi promptitudine la provocările pieţei".
Potrivit reprezentanţilor companiei, consolidarea activităţilor de marketing într-o singură entitate va aduce o serie de beneficii, precum optimizarea organizării şi implementării proceselor standard comune de afaceri, ceea ce va genera o eficientizare crescută a administrării costurilor, rapiditate crescută în mecanismul decizional şi un sistem mai flexibil de administrare a activităţii şi o singură interfaţă pentru toţi clienţii.
"OMV Petrom Marketing", deţinută în totalitate de "Petrom", des-făsoară activitatea de distribuţie de carburanţi a Grupului Petrom în România, prin intermediul reţelelor de benzinării Petrom şi OMV. Societatea operează 546 staţii de distribuţie, dintre care 389 Petrom şi 157 OMV.
Activităţile de marketing revin "OMV Petrom Marketing" SRL