Philip Morris International (PMI) aniversează 10 ani de când a lansat IQOS, dispozitivul care încălzeşte tutunul fără să îl ardă, şi a început astfel călătoria către un viitor fără fum. Compania a făcut progrese semnificative şi rămâne dedicată viziunii sale de a înlocui ţigările cu alternative fără fum, fundamentate ştiinţific, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, Philip Morris International este prima companie din industria tutunului care a mizat pe ştiinţă şi a venit în întâmpinarea nevoilor fumătorilor adulţi cu o categorie nouă de produse care nu ard tutunul, ci îl încălzesc. IQOS a fost primul produs din această categorie şi a fost lansat în 2014 în Japonia. Astăzi, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 80 de pieţe, iar IQOS este lider al segmentului de tutun încălzit, cu peste 28 de milioane de utilizatori la nivel global.
"Această aniversare ne oferă ocazia să reafirmăm angajamentul nostru de a construi un viitor fără fum, bazat pe alternative care elimină arderea şi sunt fundamentate ştiinţific. Dedicăm acest moment comunităţii de utilizatori IQOS, care ne dovedesc că ţigările chiar pot să devină, într-o zi, istorie. România este a patra piaţă în care a fost lansat IQOS, iar astăzi, peste jumătate de milion de fumători adulţi români au ales dispozitivul fără fum dezvoltat de compania noastră. În România, am lansat cel mai recent produs din portofoliu, IQOS ILUMA, şi am revoluţionat din nou categoria prin introducerea tehnologiei de încălzire prin inducţie. Oferim utilizatorilor noştri o experienţă, fără reziduuri de tutun şi fără a fi necesară curăţarea dispozitivului. Continuăm să inovăm, să ne bazăm pe ştiinţă şi să le oferim consumatorilor noştri produse care răspund nevoilor lor şi reprezintă o alternativă mai bună la continuarea fumatului.", a declarat Mircea Scăunaşu, Managing Director Philip Morris România.
În ultimii zece ani, portofoliul de alternative fără fum al PMI a creat un impact pozitiv asupra a milioane de fumători adulţi, a celor din jurul lor şi a accelerat procesul de renunţare la ţigări. Astăzi, veniturile nete aduse de produsele fără fum le-au depăşit pe cele aduse de Marlboro. În 25 de pieţe, printre care se numără Bulgaria, Republica Cehă, Danemarca, Grecia, Italia, Polonia şi România, veniturile PMI provenite din produse fără fum depăşesc 50% din veniturile nete totale.
"Philip Morris International a investit masiv în cercetare şi inovare pentru a oferi fumătorilor adulţi alternative mai bune la continuarea fumatului. Dar pentru ca schimbarea să fie adoptată în mod eficient, guvernele şi societatea în general trebuie să joace un rol activ. Este important ca şi autorităţile de reglementare să îmbrăţişeze oportunitatea oferită de inovaţie şi ştiinţă în beneficiul societăţii şi al fumătorilor. Noi, la Philip Morris International, suntem pe deplin angajaţi în misiunea de a construi în continuare o lume şi o Românie fără fum.", a adăugat Mircea Scăunaşu, Managing Director Philip Morris Romania.
Compania a investit în cercetare şi dezvoltare peste 12,5 miliarde USD şi continuă eforturile de inovare pentru a extinde portofoliul de alternative fundamentate ştiinţific, pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze. Peste 1.500 de profesionişti în cercetare şi dezvoltare lucrează la extinderea celui mai avansat portofoliu de alternative fără fum din industrie, în unităţile de cercetare şi dezvoltare din Elveţia şi Singapore.