Philips a raportat un procent de 31% din totalul vânzărilor anului 2009 care provine din vânzarea produselor verzi, obiectiv indeplinit cu 3 ani înainte de termenul fixat, a anunţat astăzi compania.
Prin programul EcoVision4, lansat în 2007, Philips şi-a fixat obiectivele în ceea ce priveşte vânzările produselor verzi, investiţiile în inovaţiile ecologice şi pentru creşterea eficienţei energetice operaţionale pentru sfârşitul anului 2012, însă au atins acest ţel cu 3 ani înainte de termen.
"Faptul că am depăşit ceea ce ne-am propus să realizăm prin programul EcoVision, lansat în 2007, arată că într-adevăr sustenabilitatea este o componenta importantă în strategia noastră de business", a declarat Rudy Provoost, preşedinte al Sustainability Board şi CEO Philips Lighting.
Compania se aşteaptă să atingă cota de 50% în 2015, cu programul EcoVision5, cu obiective ambiţioase pentru 2015, inclusiv ambiţia Philips de a oferi soluţii de îngrijire şi bunăstare pentru 500 milioane de oameni. Astfel, unul dintre produsele care asigură bunăstarea oamenilor este MammoDiagnost DR care a fost inclus în programul Mobile Breast Screening Unit, menit să faciliteze accesul la asistenţă medicală preventivă pentru femeile din zonele izolate din Orientul Mijlociu. Mai mult, Philips a introdus primul solar-powered LED Floodlighting în Africa de Sud, prin care îi ajută pe oameni să se bucure de viaţă după apusul soarelui, pe lumină, fără utilizarea infrastructurilor de energie electrică. Până în 2015, compania va dezvolta produse bazate pe proiectare ecologică (EcoDesign) cum ar fi aspiratorul Performer Energy Care, făcut din materiale reciclabile şi plastice bio în proporţie de 60%.
Philips doreşte să dubleze investiţiile în inovaţii ecologice până la atingerea sumei de 1 miliard de euro în perioada 2007-2012, prin îmbunătăţirea produselor şi a tehnologiilor ecologice, prin reducerea substanţelor chimice şi proiectarea lor pentru a fi mai uşor de colectat şi reciclat.