Piaţa ciocolatei din România a ajuns, în 2007, la circa 250 milioane euro, iar pentru acest an, creşterea estimată este de 10- 20%, a declarat, ieri, Peter Muller, directorul general al Kraft Foods România. "Piaţa ciocolatei (batoane, tablete şi praline - n.red.) din România a crescut, în 2007, cu 20% până la 250 milioane euro şi ne aşteptăm la o rată de creştere compusă din două cifre în acest an. Studiile vorbesc despre o creşetre de 20%, dar estimările interne ale Milka spun că această creştere va fi cuprinsă între 10 şi 20%. Factorii care determină creşterea pieţei sunt stilul de viaţă, consumul şi ritmul vieţii urbane care este tot mai alert", a spus Peter Muller.
Potrivit acestuia, batoanele au avut o creştere cu 25%, în 2007, pralinele cu 40%, iar tabletele cu 10%, în funcţie de valoare.
Directorul general al Kraft a mai precizat că, în România, consumul de ciocolată pe cap de locuitor se situează puţin sub valoarea de două kilograme pe an, în timp ce în unele ţări occidentale consumul este de 8-10 kg pe cap de locuitor pe an.