Preferinţele clienţilor pentru comenzile online au ajutat creşterea pieţei de coletărie din Marea Britanie la circa 9 miliarde de lire sterline anul trecut, însă concurenţa acerbă face ca societăţile de profil să primească mai puţini bani pentru livrări, potrivit Financial Times.
Conform publicaţiei, vânzările din sector, dominate de "Royal Mail", UPS, "Hermes" şi DHL, au sporit cu 6% în 2015, estimează societatea de consultanţă "Apex Insight", menţionând că sunt în creştere continuă livrările de la companii către clienţi individuali, spre deosebire de livrările între companii.
"În condiţiile în care piaţa cumpărăturilor prin internet va ajunge, în mod inevitabil, la maturitate, creşterea segmentului de coletărie va încetini în viitor, însă va continua să aibă o evoluţie bună", a declarat Frank Proud, director al "Apex Insight".
Companiile de logistică din Marea Britanie au investit masiv în expansiunea reţelelor de livrări, a flotei auto şi în tehnologie pentru creşterea cotei lor de piaţă. Industria de coletărie din ţară a crescut cu aproape o treime din 2011, la 8,9 miliarde lire în 2015.