Piaţa de publicitate din Ungaria a avut, în prima jumătate a anului, o valoare totală de 256,61 miliarde forinţi (950 milioane euro), în creştere cu şase procente comparativ cu perioada similară a lui 2005, potrivit statisticilor agenţiei de monitorizare TNS Media Intelligence, citată de Rompres. Cea mai mare parte a acestor bani au fost cheltuiţi pentru publicitatea produselor alimentare (13 procente din totalul cheltuielilor de publicitate), pe locul secund fiind publicitatea pentru serviciile de telecomunicaţii (10,5 procente din total) şi publicitatea pentru produsele de înfrumuseţare (9,3 procente din total).
O creştere semnificativă s-a înregistrat în publicitatea pentru medicamentele care nu necesită prescripţie medicală (over-the-counter), valoarea sumelor alocate pentru publicitatea acestor produse crescând cu 25 de procente, deşi tendinţa de creştere se manifestă neîntrerupt de mai mulţi ani. Printre producătorii de medicamente din Ungaria, pe primul loc s-a clasat Bayer Hungaria care a cheltuit pentru publicitate o sumă de 4,8 miliarde forinţi, urmat de Novartis cu 1,8 miliarde forinţi.
În schimb, cheltuielile de publicitate în sectorul telecomunicaţiilor din Ungaria (unul din domeniile care a majorat bugetele de publicitate în ultimii ani) au înregistrat o stagnare în prima jumătate a lui 2006. În interiorul acestui sector, companiile de Internet au cheltuit cu 18 procente mai mult pentru publicitate iar companiile de televiziune prin cablu şi-au majorat cheltuielile de publicitate cu 172 de procente. În contrast companiile de telefonie terestră şi-au diminuat bugetele pentru publicitate.