Cifra de afaceri în industria de marketing direct din România a depăşit în 2005 suma de zece milioane de euro, potrivit datelor centralizate de Asociaţia Română de Marketing Direct (ARMAD). Structura cifrei de afaceri totale cuprinde servicii precum: mailing adresat - 13,9% (1.500.000 de euro), administrare şi brokerage de bază de date - 11,0% (1.189.000 de euro), fullfilment promoţii - 15,3% (1.649.000 de euro), teleservices - 9,5%( 1.031.000 de euro), vânzare prin corespondenţă - 13,2% (1.422.000 de euro), creaţie şi consultanţă în marketing direct - 9,6% (1.040.000 de euro)11
, letterbox marketing - 3,8% (405.000), alte servicii de marketing direct - 23,7% (2.555.000 de euro).
Subdomeniile cu creşterea cea mai mare au fost : vînzarea prin corespondenţă, cu o creştere de 127% şi creaţia şi strategia de marketing direct, cu o creştere de 79%.
Sinteza cifrei de afaceri pe 2005 în domeniul marketingului direct din România a fost realizată pe baza datelor trimise de membrii ARMAD, în colaborare cu firma de cercetare de piaţă Daedalus Consulting, pe aceeaşi structură ca şi cercetarea din anul precedent.
ARMAD a fost înfiinţată în anul 2003 şi numără în prezent 32 de membri. Membru al FEDMA (Federation of European Direct Marketing), ARMAD are ca scop recunoşterea pozitivă a marketingului direct şi creşterea încrederii clienţilor şi a consumatorilor finali.