Rock Star Construct, compania care deţine brandul PIATRAONLINE, îşi extinde businessul şi deschide o reţea de francize.
Mariana Constantinescu Brădescu, managing partner al PIATRAONLINE a declarat: "Scopul pe care îl urmărim este de a deschide o reţea de francize PIATRAONLINE care să le dea şi clienţilor din Iaşi, Timişoara, Cluj, Craiova sau Braşov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate şi ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment".
Costul asociat achiziţiei francizei PIATRAONLINE va fi stabilit în func-ţie de suprafaţa spaţiului care ar trebui să aibă între 180 şi 300 mp.
Mariana Constantinescu Brădescu a explicat: "Aşteptările noastre sunt acelea de a ne găsi parteneri în oraşele mari ale României. Nu am riscat poziţia noas-tră pe piaţă sau situaţia financiară a companiei. Aici (n.r. Bucureşti) va rămâne un singur showroom, însă avem alte zone pe care le urmărim, oraşe în care planul nostru ar fi să înfiinţăm showroom-uri între 180-300 metri pătraţi. Ne vom duce în zona 100.000 până la 200.000 euro pe showroom".
PIATRAONLINE, cel mai mare showroom şi magazin online de piatră naturală, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adică aproximativ 5.300.000 euro.