"Nortel Networks" Canada, cel mai mare producător de echipamente de telefonie din America de Nord, a înregistrat pierderi de 49 milioane de dolari în primul trimestru al anului în curs, din cauza costurilor generate de re-declararea rezultatelor sale financiare, dar şi de eliminarea unor locuri de muncă. Pierderea pe acţiune este de un cent, comparativ cu profitul de un cent (sau 59 milioane de dolari) aferent primelor trei luni din 2004. Vînzările companiei au crescut cu 3,8%, la 2,54 miliarde de dolari.
În acest moment, compania intenţionează să se extindă pe pieţele din China şi India, considerînd că acestea au un potenţial real de creştere. În regiunea Asia-Pacific, vînzările companiei au sporit cu 16%, la 402 milioane de dolari în perioada mai sus menţionată. Astfel, "Nortel" a realizat în această zonă 16% din cifra sa de afaceri, comparativ cu 14% în anul prcedent. În schimb, vînzările realizate în SUA au scăzut cu 6%, la 1,15 miliarde de dolari (45% din cifra de afaceri a companiei). În primul trimestru din 2004, "Nortel" a obţinut 50% din vînzări în Statele Unite.
De menţionat că "Nortel" a cheltuit 32 de milioane de dolari cu re-declararea rezultatelor financiare, respectiv 25 de milioane cu disponibilizările.