Pe 23 aprilie 2021, TradeVille a încheiat anticipat şi în prima zi, în condiţiile unei suprasubscrieri de peste 6 ori, oferta de tip plasament privat de acţiuni emise de Visual Fan prin care compania care deţine brandul Allview realizează o majorare a capitalului social prin aport în numerar, conform unui comunicat remis redacţiie.
Visual Fan a emis 111.100 acţiuni (simbol ALW), subscrierea minimă în ofertă fiind de 1.100 acţiuni (adică 121.000 lei). Preţul de subscriere în ofertă a fost cuprins între 110 lei pe acţiune şi 140 lei pe acţiune.
În plasament au fost înregistrate subscrieri pentru 713.880 acţiuni, valoarea totală a acestora fiind de 99.219.450 lei şi rezultând într-o suprasubscriere de peste 6 ori a ofertei. Majoritatea subscrierilor în plasamentul privat au fost efectuate online pe platforma de tranzacţionare TradeVille.
Preţul final stabilit în ofertă a fost de 140 lei pe acţiune. În urma încheierii cu succes a plasamentului de acţiuni, evaluarea Visual Fan se situează la 155.554.000 lei. Fondurile atrase vor fi folosite pentru finanţarea activităţii curente a companiei, accelerarea vânzărilor şi intensificarea campaniilor de marketing.
Visual Fan va face demersurile necesare listării acţiunilor sale pe sistemul multilateral de tranzacţionare operat de Bursa de Valori Bucureşti, pe piaţa AeRO, cu simbolul ALW. Listarea va fi asistată de TradeVille în calitatea sa de Consultant Autorizat.
Lucian Peticilă, Fondator şi Director General, Visual Fan: "Încheierea cu succes a plasamentului privat de acţiuni, intermediat de TradeVille, este un prim pas dintr-o nouă etapă de dezvoltare a Allview, în care ne propunem să investim în extinderea capacităţilor proprii de creare şi de implementare a tehnologiilor digitale. Fie că este vorba de telefoane mobile inteligente, smart TVs, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri sau alte dispozitive, Allview a adus şi va continua să aducă soluţii inovatoare, care schimbă lumea. Ne bucurăm să avem alături noi acţionari care cred în potenţialul nostru şi al căror capital financiar şi de încredere ne vor ajuta să creştem accelerat în mai multe arii de business".
Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille: "În secolul 21, legătura dintre bursă şi tehnologie este una la fel de naturală ca cea între vapoare şi ocean. Odată cu succesul plasamentului Visual Fan, avem şansa de a dezvolta una dintre navele-amiral ale "flotei" de companii de tehnologie listate pe piaţa AeRO. Vorbim despre Allview, un brand puternic, cu o largă recunoaştere naţională şi care are şansa de a concura la nivel internaţional. Ne dorim să vedem un parteneriat puternic între piaţa de capital din România şi tot mai multe astfel de companii, iar oferta încheiată astăzi ne da speranţe că acest lucru nu este doar posibil, ci chiar la îndemână".
Fondată în 2002, Visual Fan a lansat peste 100 de modele de telefoane mobile, 30 de modele de tablete şi 10 modele de laptopuri. Produsele cu brandul Allview sunt comercializate în peste 10 ţări, inclusiv în Germania, Polonia şi ţările baltice. Compania a dezvoltat în ultimii 15 ani parteneriate solide cu producători chinezi importanţi.
Pe lângă device-urile menţionate, compania a introdus produse inovatoare precum oglinda inteligentă (Allview Smart Mirror) sau sistemul tip casă inteligentă (Allview Smart Home). Allview a fost unul dintre primele branduri româneşti care au permis utilizarea sistemului de operare Android TV în televizoarele smart comercializate. De asemenea, AVI, singurul asistent vocal inteligent în limba română, este o inovaţie reprezentativă pentru Allview.
Visual Fan a fost premiată de Google şi Microsoft pentru eforturile de a face tehnologia cât mai accesibilă. Compania a avut o prezenţă constantă, în ultimii 8 ani consecutiv, la cel mai prestigios eveniment de tehnologie din lume, Mobile World Congress la Barcelona.
Prin lansarea recentă a seriei de televizoare smart ePlay7100, Allview devine primul brand european care încorporează tehnologii de asistenţă şi control vocal inteligente tip "Touchless" în portofoliul de produse. Iar pentru perioada următoare, strategia Visual Fan se va concentra pe integrarea unor tehnologii inovatoare în produse accesibile tuturor românilor, inclusiv cele care formează ecosistemul unei case inteligente.
În 2020, Visual Fan a realizat o cifră de afaceri de 404,76 milioane lei, din care suma de 102,99 milioane lei a fost obţinută din activităţi recurente, în creştere faţă de 86,46 milioane lei în anul precedent. La rezultatele bune din 2020 au contribuit accelerarea vânzărilor şi oportunităţile comerciale apărute în relaţia cu China pe fondul pandemiei Covid-19.
Compania a reuşit să obţină un profit net de 22,28 milioane lei. Din această cifră, 7,04 milioane lei au reprezentat activităţi recurente, în creştere de aproape 4 ori faţă de anul precedent.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 26.04.2021, 13:56)
Actiunile bune le dam la export( UiPath) si chistoacele se listeaza pe BVB, aia da
1.1. Baiat de băiat... (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Ai mare dreptate .... în data de 27.04.2021, 00:58)
Sa vezi peste 2 ani cand se vor evapora toate chistoacele.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 27.04.2021, 02:14)
daca nu dadeam iupath la export, nu-i baga nimeni in seama sa-i promoveze si sa-i introduca la clienti mari
2. fără titlu
(mesaj trimis de Mihai în data de 27.04.2021, 10:35)
E de bun augur si merita sustinuti si apreciati. Allview este un brand autohton care a facut eforturi si a si reusit sa aduca tehnologii de top la preturi accesibile, iar aceste eforturi sunt, acum, rasplatite. In plus, sustin altfel economia tarii. Felicitari!