Din cauza volumului mare de activitate generat de verificarea amănunţită a documentelor depuse la dosarele de vizare, a dosarelor incomplete pentru care se transmit adrese şi a completărilor care întârzie procesul de soluţionare a dosarelor, perioada de eliberare a autorizaţiilor taxi a fost prelungită până la data de 15 mai 2015.
Potrivit unui comunicat al Primăriei Municipiului Bucureşti (PMB), la eliberarea autorizaţiilor prelungite, operatorii sunt rugaţi să prezinte următoarele documente: autorizaţia taxi veche în original, certificatul de înmatriculare a autovehiculului, inclusiv anexa cu ITP taxi valabilă - original, RCA - copie; contractul de asigurare, valabil, privind accidentele persoanelor şi a bagajelor transportate - copie.
Pe parcursul perioadei de eliberare, transportatorii vor avea la bordul autovehiculului autorizaţiile taxi, noi, în original, pentru cei care le-au ridicat; autorizaţiile taxi, vechi, în original şi bonul de depunere pentru vizare, pentru cei care nu le-au ridicat.
Odată cu încheierea procesului de eliberare a autorizaţiilor, toţi transportatorii sunt obligaţi să aibă la bordul autovehiculului autorizaţia nouă în original.