Exorigo Upos anunţă planuri de extindere pe piaţa din România. Cu o prezenţă locală de peste 9 ani, Exorigo Upos mizează pe soluţiile omnichannel pentru a-şi consolida prezenţa în piaţă şi a creşte pe segmentul de retail, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Sectorul de retail din România, în special pe segmentul alimentar, este aşteptat să crească cu până la 8% până în 2027. Rolul centrelor comerciale şi al parcurilor de retail este, de asemenea, pe un trend ascendent. În acest context, ne propunem să ne consolidăm şi mai mult prezenţa pe această piaţă. România a devenit o destinaţie importantă de investiţii pentru noi, unde putem oferi tehnologia noastră de vârf şi cele mai bune servicii. Astfel, retailerii locali pot valorifica întregul potenţial al comerţului digital, aspect deosebit de important având în vedere ponderea tot mai mare a canalelor online. De altfel, se estimează că acestea vor înregistra cea mai mare rată de creştere în industria de retail din România. Prin urmare, ne vom concentra pe soluţiile omnichannel, care sunt din ce în ce mai solicitate de antreprenorii români", a declarat Marek Nowakowski, Director General Exorigo-Upos România, potrivit comunicatului.
Compania are în portofoliul său numeroase proiecte finalizate cu succes pentru clienţi din România, precum Cora, pentru care a realizat rebrandingul a 19 magazine, a sprijinit deschiderea primului magazin Wittchen în ţară, a gestionat instalarea sistemelor de imprimare fiscală şi a furnizat servicii de instruire la distanţă pentru Sportisimo. De asemenea, pentru Burger King, compania a implementat ecrane moderne care îmbunătăţesc experienţa clienţilor în urmărirea comenzilor şi accesarea promoţiilor. În cazul Victoria's Secret, Exorigo-Upos a dezvoltat soluţii omnichannel care optimizează gestionarea stocurilor şi procesele de plată.
Exorigo-Upos oferă suport end-to-end, de la dezvoltarea de software şi furnizarea de hardware, până la servicii de întreţinere, implementări şi integrări complexe. Compania sprijină retailerii în selectarea celor mai potrivite tehnologii şi dezvoltă platforme de comerţ electronic şi soluţii omnichannel pentru administrarea centralizată a vânzărilor prin toate canalele, se menţionează în comunicat.
"Adaptarea serviciilor noastre la nevoile specifice ale pieţei reprezintă o prioritate strategică a companiei la nivel local. Ne propunem să oferim nu doar soluţii de top, ci, mai ales, să furnizăm soluţii viabile pentru viitor, capabile să evolueze odată cu cerinţele pieţei. Acest lucru le permite clienţilor noştri nu numai să îşi menţină, ci mai ales să îşi consolideze avantajul competitiv", a adăugat Marek Nowakowski.
Exorigo-Upos pune la dispoziţia clienţilor săi soluţii IT complete, care cuprind integrarea unor sisteme tehnologice avansate, crearea de software personalizat şi servicii de consultanţă strategică în acest domeniu. În plus, compania oferă asistenţă în implementarea soluţiilor omnichannel, ce facilitează administrarea centralizată a vânzărilor prin toate canalele disponibile. Totodată, Exorigo-Upos furnizează servicii ce vizează dezvoltarea platformelor de comerţ electronic, se precizează în comunicat.
Începând cu anul 2015, Exorigo-Upos a acumulat o vastă experienţă şi cunoştinţe aprofundate despre sectorul de retail din România, inclusiv în ceea ce priveşte cerinţele de reglementare, comportamentul consumatorilor şi tendinţele pieţei. Compania valorifică aceste informaţii pentru a dezvolta soluţii personalizate adaptate provocărilor şi oportunităţilor specifice, cu care se confruntă retailerii din regiune.
Exorigo-Upos sprijină atât brandurile locale, cât şi pe cele internaţionale, ajutându-le să valorifice pe deplin potenţialul tehnologiei în activităţile lor zilnice. Obiectivul companiei este de a se asigura că soluţiile tehnologice oferite nu sunt doar instrumente care susţin operaţiunile comerciale, ci şi un element care contribuie la creşterea competitivităţii şi a inovaţiei, se arată în comunicat.
Cu o experienţă de peste 30 de ani în industria de retail, Exorigo-Upos derulează anual peste 1.000 de proiecte şi asigură suport pentru peste 50.000 de puncte de service lunar, fiind prezentă în 25 de pieţe europene. Compania a luat naştere prin fuziunea Exorigo, specializată în dezvoltare software şi UPOS, cu expertiză în soluţii hardware.