Anchor Grup, dezvoltator de real estate de pe piaţa locală, anunţă noi nume în portofoliul său de retail, în ambele centre comerciale pe care le deţine - Bucureşti Mall-Vitan şi Plaza România, conform unui comunicat de presă al companiei.
Cele două mall-uri ale Anchor Grup s-au poziţionat încă de la început ca destinaţii one stop shop şi continuă să ofere branduri care răspund nevoilor şi preferinţelor consumatorilor. În plus, gradul de ocupare al celor două centre comerciale s-a menţinut la un nivel înalt, cu peste 99%.
Cu un portofoliu variat de magazine, restaurante, dar şi experienţe de divertisment, atât Bucureşti Mall-Vitan, cât şi Plaza România oferă sesiuni de shopping complete, un mediu vibrant şi atractiv pentru consumatori şi reuşeşte să răspundă cerinţelor în permanentă schimbare ale pieţei. Al patrulea trimestru al anului a adus noi deschideri în cele două centre comerciale, branduri de renume venind mai aproape de comunitatea de aici.
Un nou magazin în Bucureşti Mall-Vitan
Cu un început de an extrem de dinamic, primul centru comercial modern din România, Bucureşti Mall-Vitan, aduce în inima oraşului un bine-cunoscut brand românesc- Benvenuti. Situat la etajul 1 al centrului comercial, având o suprafaţă de 160 mp, magazinul vine cu cele mai noi colecţii de încălţăminte şi marochinărie ale brandului, dar şi cu unele dintre cele mai în vogă mărci de lifestyle ale momentului.
Burger King ajunge în Plaza România
Din luna octombrie şi comunitatea Plaza România se poate bucura de două noi branduri foarte cunoscute şi aşteptate - Burger King şi Love Beauty.
Lanţul de fast-food recunoscut la nivel mondial, Burger King, a adus meniul său emblematic în food courtul centrului comercial; astfel vizitatorii se pot bucura de noi opţiuni culinare, care se adaugă la gama diversă de preparate existente aici.
În acelaşi timp, Love Beauty, furnizorul de servicii de înfrumuseţare dedicate femeilor, a decis să îşi extindă locaţia existentă din Plaza România, oferind astfel o şi mai bună experienţă vizitatorilor săi.