Poşta Română a deschis la Odorheiul Secuiesc, în incinta Tipografiei Infopress, un centru de prelucrare aparţinînd sucursalei specializate Casa de Expediţii. În cadrul acestui punct de lucru se vor prelucra materialele publicitare editate de marile centre comerciale din România, tipărite de Infopress, în vederea prezentării, transportului şi distribuirii către destinatari.
"Prin înfiinţarea acestui punct de lucru ne-am propus să îmbunătăţim timpii de prelucrare, prin cartarea trimiterilor în funcţie de codul poştal pînă la nivel de distanţă de distribuire. Trimiterile, grupate în post pachete sau containere, vor putea fi urmărite prin sistemul de monitorizare electronică Track & Trace", a declarat Dan Mihai Toader, directorul general al Poştei Române, cu ocazia lansării parteneriatului.
Geza Petroczki, director comercial al societăţii Infopress SA, a spus: "Ne aşteptăm, în perioada următoare, la creşterea volumului de trimiteri, ceea ce va avea drept consecinţă dezvoltarea pieţei de marketing direct din România. Primii beneficiari ai parteneriatului nostru cu Poşta Română sînt marile centre comerciale, ale căror materiale publicitare vor ajunge în cel mai scurt timp către clienţi.
SC Infopress SA este lider al tiparului publicitar de mare tiraj şi al revistelor periodice din România. În urma preluării în anul 2001 a 80% din acţiuni de către fondul de investiţii Baring Central European Found şi a unei lungi perioade de investiţii în tehnologie tipografică şi infrastructură de producţie, SC Infopress SA domină piaţa din sud estul Europei. Pentru anul 2005 se preconizează o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, din care exportul reprezintă 25%.