Memento Group (grupul din care face parte agenţia de turism Christian Tour, alături de compania de transport Memento Bus, lanţul comercial Yuga şi franciza Tui TravelCenter) a deschis, ieri, primul Travel Family Concept Store, în Pipera, pe Strada Erou Iancu Nicolae, numărul 67.
"Este un concept nou pentru familii, care au posibilitatea să vină să-şi achiziţioneze o vacanţă şi, în acelaşi timp, să cumpere produse Yuga - produse naturale, sănătoase, destinate inclusiv copiilor, de la alimente bio, la produse de farmacie şi nu numai. Astfel, am adus la un loc serviciile Christian Tour cu produsele din brandul Yuga, pentru ca cei care ne vor vizita să se bucure de vacanţe personalizate pentru familie, alimente şi gustări sănătoase, produse bio, organice şi naturale şi de un Mommy's hub/Coffee shop", ne-a spus Marius Berca, manager operaţional Christian Tour.
Potrivit acestuia, grupul Memento urmează să deschidă astfel de magazine şi în alte zone din Bucureşti, care să devină "poveşti de succes".
"La magazinul din Pipera dorim să ne reinventăm cu servicii de top pentru clienţii noştri. Alături de Christian Tour, vom oferi vacanţe personalizate pentru familii, produse bio şi naturale, dar şi o zonă de relaxare pentru mămici şi pentru iubitorii de cafea, unde vor avea ocazia să se bucure din plin de gustul unei cafele 100% organică", ne-a spus, recent, Alexandru Potecă, manager de proiect în cadrul companiei Yuga.
Până în prezent, au fost deschise şase magazine Yuga, numărul acestora urmând să crească, mai ales în contextul în care produsele naturiste se bucură din ce în ce mai mult de succes în rândul românilor, ne-a mai spus Marius Berca.
Alexandru Potecă ne-a menţionat că profilul cumpărătorului Yuga este fie "un părinte care alege ce este mai bun pentru copilul său, fie o persoană care alege să trăiască sănătos şi în armonie deplină cu viaţa".
Proiectul Yuga reprezintă o reţea de magazine care pun la dispoziţia clienţilor produse alimentare şi de îngrijire bio, vitamine, produse farmaceutice, vacanţe şi activităţi sportive, ne-a precizat, în urmă cu un an, Cristian Pandel, Chairman of the Board Memento Group. Creatorul conceptului spune că Yuga vinde alimentaţie sănătoasă, energie şi vitalitate, stare de bine, reconectarea cu natura, relaxare şi grijă faţă de sine: "Yuga este o farmacie a viitorului, unde vindem sănătate şi fericire. Practic, în Yuga găseşti lucruri cât mai naturale, cât mai corect explicate, statement-ul nostru este «Oricine are dreptul la produse sănătoase, informare corectă şi preţuri accesibile», pentru că aici este cheia - să putem aduce produse la un preţ accesibil. În general, produsele organice sau bio sunt mai scumpe. La Yuga avem preţuri accesibilie şi sigur face sens să cumperi un produs natural".
Produsele sunt procurate de la furnzorii locali, în general de la micii furnizori din ţară, conform sursei citate, care ne-a spus: "Cel puţin pe food aducem din secuime, din Bucovina, din Maramureş foarte multe produse. Avem produse şi din import, dar şi de la producătorii locali. Încercăm ca fiecare produs să fie cu atenţie căutat, să nu avem produse care nu au sens. Cea mai mare presiune este pe preţ, pentru că încercăm să avem unele dintre cele mai bune preţuri şi pentru acest lucru aducem produse multe din import sau la prima mână (primery label)".