Eurohold Bulgaria AD a înregistrat un profit net în creştere de şapte ori în primele trei luni ale anului comparativ cu acceaşi perioadă din 2018, la 5,6 milioane de Leva (BGN), în timp ce profitul operaţional a crescut cu jumătate, la 13,5 milioane de Leva. Venitul consolidat al holdingului s-a cifrat la aproape 396 milioane de Leva în T1, ceea ce înseamnă p creştere de 31% de la an la an. Valoarea totală a activelor Eurohold a crescut uşor cu 2% la 1,42 miliarde de Leva.
Segmentul de asigurări al Eurohold în Sud-Estul Europei, care operează ca Euroins Insurance Group AD (EIG), a contribuit în mod excepţional la creşterea veniturilor şi a profitului holdingului. Venitul total din operaţiunile de asigurări a crescut cu 41% de la an la an, la peste 333,4 milioane de Leva. Profitul operaţional şi cel net, generate de linia de business de asigurări, a ajuns la 11,2 milioane de Leva, respectiv 9,9 milioane de Leva, în primele trei luni ale anului, reprezentând creşteri anuale de 65% şi respectiv 70%.
Toate liniile de business ale Eurohold, cu excepţia segmentului auto, au generat o creştere a veniturilor. Segmentul principal, care operează sub brandul Eurolease Group EAD, este celălalt segment care, alături de cel de asigurări, şi-a îmbunătăţit considerabil profitabilitatea. Profitul operaţional astfel generat a crescut cu 18% de la an la an, la peste 1,6 milioane de Leva, în timp ce profitul net a sărit de şase ori într-un an, (detalii în tabelul din pagina 2).
"Am înregistrat un început de an puternic, care este o bază solidă pentru creşterea viitoare. Rezultatele ne vor ajuta să ne atingem obiectivele ambiţioase pentru întreg anul", a declarat Kiril Boshov, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Eurohold.