Distribuitorul de echipament IT&C ProCa România, companie din divizia de distribuţie IT a grupului RTC estimează, pentru acest an, vânzări de aproximativ 6 milioane de euro pentru produse Philips. "În 2005, jumătate din numărul total al produselor Philips vândute în România au fost distribuite de ProCa. Primele estimări din 2006 arată că tendinţa se păs-trează şi în acest an când ProCa îşi propune să vândă produse Philips în valoare de 6 milioane de euro", a declarat Cristian Fălcuţescu, preşedintele ProCa.
Conform unor statistici realizate de companie în prima jumătate a acestui an, cele mai vândute produse Philips au fost monitoarele LCD, care au adus distribuitorului ProCa vânzări de 1,5 milioane de euro. Rezultatele sunt înregistrate pe fondul în care pe primele 6 luni din 2006 au însemnat, pentru piaţa IT&C din Româ-nia o stagnare faţă de anul precedent. Cu toate acestea, oficialii ProCa declară că şi-au atins obiectivele propuse, raportând o cifră de afaceri de aproximativ 28 milioane de euro în primul semes-tru al acestui an. "Pentru a doua jumătate a anului în curs, rezultatele aşteptate se află într-o curbă ascendentă - premisă importantă pentru realizarea cifrei de afaceri estimată de ProCa pentru acest an - 70 milioane de euro", a declarat Dragoş Salamac, directorul de marketing ProCa.
Compania ProCa a devenit din 2005 membru RTC Holding, din 2006 ProCa este brandul de distribuţie IT&C al grupului RTC. În 2005, grupul RTC a obţinut un rulaj de 237 milioane de euro, din care 25% provin din activităţile desfăşurate pe piaţa de IT. Pentru 2006, cifra de afaceri estimată la nivelul întregului Grup pe zona IT este de 100 milioane de euro, mai mult de 30% din rulajul total estimat de Holding, 30 milioane euro, pentru finele acestui an.