Life is Hard a înregistrat o cifră de afaceri de 6.88 milioane lei, cu 14% mai mare comparativ cu anul precedent, respectiv şi-a îmbunătăţit semnificativ nivelul de profit net, ajungând la 1.64 milioane lei, o creştere de 384,18% faţă de perioada de referinţă, potrivit unui comunicat al companiei, remis astăzi redacţiei.
Cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri o are divizia Insurance, unde volumul de business din primul trimestru se ridică la 3.4 mil. lei, iar LIFE IS HARD mizează pe potenţialul acestei industrii regionale pentru a-şi fundamenta dezvoltarea capacităţii de inovare, demers strategic demarat de anul acesta.
"În ultimii 3 ani, eforturile noastre s-au concentrat pe creşterea competenţelor ecosistemului LIFE IS HARD, care astăzi are divizii specializate pe telecomunicaţii, asigurări, e-commerce şi servicii financiare. Din 2023 intrăm în etapa de creştere a relevanţei lor, astfel încat capacitatea de operare LIH să aibă impact cât mai mare în piaţă", spune Cătălin Chiş, CEO şi preşedinte al Consiliului de Administraţie LIH.
Performanţa întregului ecosistem LIFE IS HARD se află de asemenea în curbă ascendentă, cu îmbunătăţiri pe toţi indicatorii financiari relevanti. O consolidare orientativă a cifrelor LIH şi a deţinerilor sale (Performia Finance - 40%, respectiv Innobyte Solutions - 100%) relevă mai multe plusuri semnificative.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2023, 16:15)
Are figură de om căruia îi place viața! A făcut o companie și acum : majorări, SOP,vânzare acțiuni din toate pozitiile!
Bravo! Dar cât ține treaba asta?
1.1. nu e frumos ce face. (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2023, 16:46)
CORECT.
Am iesit inainte sa inceapa mascarada cu SOP-urile si vanzarile lui.
Nu mai investesc in astfel de companii.
1.2. esti pe langa subiect (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2023, 20:53)
majoritarul CHIS nu a vandut nici o actiune, se vede ca nu stiti despre companie nimic, doar minciuni comentezi