"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, şi-a majorat cu 63% profitul în ultimul trimestru din 2007, însă acesta nu atinge estimările. Profitul net al companiei germane a crescut la 21 de milioane de euro (32 milioane de dolari) sau 11 cenţi/acţiune, de la 13 milioane de euro ori 7 cenţi/titlu în ultimul trimestru din 2006. Analiştii anticipau 28,3 milioane de euro.
În perioada de raportare, vânzările companiei au crescut cu 7,6%, la 2,42 miliarde de euro.
Vânzările "Reebok", companie preluată de "Adidas", au scăzut cu 12% în perioada de raportare, la 567 milioane de euro. În schimb, vânzările de produse purtând marca "Adidas" au sporit cu 19,6%, la 1,65 miliarde de euro.
După regiuni, vânzările companiei au crescut cu 21% în Asia, la 639 milioane de euro, şi cu 11% în Europa, la 915 milioane de euro. În America de Nord, acestea au scăzut cu 8,3%, la 681 milioane de euro.
Pe întregul an 2007, vânzările societăţii au crescut cu 7%, la 10,3 miliarde de euro, iar profitul - cu 14%, la 551 milioane de euro.
Pentru anul curent, oficialii "Adidas" aşteaptă o majorare cu cel puţin 15% a profiturilor, mai ales că numărul comenzilor pentru produsele cu brandul Adidas a crescut până la nivelul maxim al ultimului deceniu.