În cadrul celei de-a doua ediţii a programului de responsabilizare socială "Grătar Curat", susţinut de Golden Brau şi organizat de Asociaţia MaiMultVerde, au fost adunate peste şase tone de gunoaie din principalele zone de picnic şi petrecere a timpului liber din România, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Ana Maria Taşu (Mureşan), Corporate Relations Manager, Heineken România, a declarat: "Estimam acest lucru şi la începutul celei de-a doua ediţii a < < Grătar Curat > > şi ne bucură să putem constata la final că programul este una dintre iniţiativele în care cifrele mai mici înseamnă rezultate mai bune. Mai puţine gunoaie înseamnă condiţii mai bune de petrecere a timpulu liber în natură. Realizările ediţiei 2011 ne bucură şi reuşesc să răsplătească eforturile depuse de toţi cei implicaţi în proiect".
Programul a mobilizat în cele două ediţii peste 600 de voluntari din toată ţara.