• Hrebenciuc, Mitrea, Dîncu, Agathon - printre cei mai responsabili
• De banii campaniei răspunde fostul şef al APAPS Bucureşti
Conducerea Partidului Social Democrat a stabilit, în şedinţa de ieri, componenţa echipei tehnice care se va ocupa de campania electorală din acest an. Aflată în subordinea Comisiei Naţionale pentru pregătirea alegerilor, echipa va fi condusă de preşedintele partidului, Adrian Năstase, şi coordonată operativ de preşedintele executiv - Octav Cozmîncă, după cum a declarat acesta din urmă ieri, într-o conferinţă de presă.
Echipa de campanie a PSD cuprinde mai multe direcţii, iar responsabilii acestora sînt, în mare parte, aceiaşi din campania anului 2000. Aşadar, Viorel Hrebenciuc este cel care va elabora strategiile şi ofertele electorale ale partidului - atît pentru lupta de la locale, cît şi pentru prezidenţiale şi parlamentare, aflîndu-se în fruntea Direcţiei de strategii şi oferte electorale. De pregătirea candidaţilor pentru marile oraşe (atît programe, cît şi instruire propriu-zisă) se va ocupa Miron Mitrea, iar de marketing-ul electoral - sondaje, mesaje etc., va răspunde Vasile Dîncu, cunoscut atît ca preşedinte al institutului de sondare "Metro Media Transilvania", cît şi ca fost ministru al informaţiilor. Direcţia de imagine şi publicitate electorală îi revine secretarului general al partidului, Dan Matei Agathon.
Direcţia management şi programe teritoriale îi revine fos-tului secretar general al guvernului, Şerban Mihăilescu, iar secretariatul executiv - fostului ministru al dezvoltării, Leonard Cazan. Totodată, de Direcţia de comunicare şi reacţie rapidă răspune secretarul executiv Dorina Mihăilescu, de relaţiile şi imaginea externă - Mircea Geoană, de analize şi sinteze electorale - Dan Mihalache şi Radu Podgoreanu. Direcţia administrativ-econonmică va fi condusă de Aristide Roibu, iar cea juridică - de Acsinte Gas-par.
Mandatarul financiar al campaniei va fi Cristiana Bărbătescu, fost şef al APAPS Bucureşti. Domnia sa se va ocupa de fondurile de campanie, respectiv de gestionarea lor.
Regulamentul de organizare şi funcţionare a staff-ului de campanie al PSD va fi aprobat în viitoarea şedinţă a conducerii partidului. După modelul de la centru, fiecare organizaţie judeţeană îşi va stabili structuri similare.