O echipă integrată de consultanţi specializaţi în tranzacţii a PwC România a acordat servicii de asistenţă fiscală, contabilă şi IT pentru Alpha Bank România, în procesul de achiziţie a operaţiunilor de retail - aplicaţia mobilă de plăţi, produsele şi portofoliul de clienţi ale Orange Money România, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, Andreea Mitiriţă, Partener Servicii fiscale PwC România, a declarat: "Ne bucurăm că am fost alături de Alpha Bank, una dintre cele mai importante instituţii bancare din România, în această tranzacţie care consolidează poziţia băncii pe segmentul de servicii financiare digitale oferite clienţilor. Vom continua să asistăm clientul până la finalizarea întregului proces".
În cadrul tranzacţiei, asistenţa fiscală a fost asigurată de echipa coordonată de Andreea Mitiriţă, Partener şi alcătuită din Ramona Curta, Senior Manager, Monica Ardelean, Senior Manager. Serviciile de consultanţă contabilă au fost acordate de Kenneth Spiteri, Partener, şi Oana Stoia, Manager, se mai arată în comunicat.
"Încheierea acestei tranzacţii confirmă experienţa specialiştilor PwC în asistarea unor tranzacţii reglementate precum cele din sectorul financiar-bancar. Mulţumesc Alpha Bank pentru încrederea acordată şi echipei PwC pentru implicare şi profesionalism", a afirmat Kenneth Spiteri, Partner PwC România.
În plus, PwC a asistat echipa Alpha Bank România cu consultanţă specializată pe zona de arhitectură software şi o analiză din perspectiva celor mai bune practici pentru proiectarea, documentarea şi specificaţiile aferente interfeţelor programatice aplicative. Echipa PwC a fost coordonată de Radu Bădiceanu, Partener. "Avansul tehnologic şi pandemia au influenţat comportamentul consumatorilor în materie de servicii financiare şi au impus băncilor să accelereze digitalizarea şi să ofere servicii şi produse într-un mod mai personalizat, simplu şi digital. Şi vedem că băncile din România fac paşi importanţi în această direcţie", a arătat Radu Bădiceanu, Partener PwC România.