Qoobiss, companie fintech, orientată către automatizarea proceselor şi specializată în dezvoltarea de soluţii de verificare la distanţă a identităţii, folosind mijloace video, îşi diversifică strategia de vânzări, adăugând segmentului de vânzări directe un nou canal, prin reselleri şi distribuitori, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Această decizie vine într-un context favorabil, având în vedere expansiunea pieţei IT din România, susţinută de digitalizarea accelerată a companiilor din diferite sectoare de activitate.
Schimbarea strategiei de vânzări face parte din planul Qoobiss de dezvoltare, care vizează accelerarea extinderii pe pieţe internaţionale, în contextul expansiunii digitalizării la nivel global, potrivit comunicatului.
"Prin parteneriatele cu reselleri, ne putem adapta mai rapid cerinţelor locale, dar şi planurilor de extindere la nivel internaţional, depăşind barierele culturale şi lingvistice şi respectând reglementările specifice fiecărei pieţe. În plus, resellerii ne pot oferi acces la informaţii despre competiţia locală şi preferinţele clienţilor, ajutându-ne să ne ajustăm şi să personalizăm ofertele în mod eficient. Această colaborare ne va ajuta să extindem rapid soluţiile noastre pe noi pieţe internaţionale", spune Ileana Comănescu, Product Manager KYC Global la QOOBISS.
Parteneriate strategice pentru extinderea internaţională
În cadrul noii strategii, resellerii vor avea un rol esenţial în expansiunea internaţională a Qoobiss, permiţând accesul rapid şi eficient pe pieţe din Europa si Africa.
"Căutăm parteneri cu expertiză tehnică solidă, capabili să gestioneze întregul proces de pre şi post-vânzare, asigurându-se că soluţiile noastre sunt adaptate specificului fiecărei pieţe. Nu ne impunem limite în ceea ce priveşte numărul de reselleri cu care vom colabora, deoarece obiectivul nostru este să atragem clienţi pentru platforma Origin, dar şi pentru celelalte servicii din portofoliu. Cu ajutorul acestor parteneri, vom reuşi să facem serviciile noastre vizibile rapid", mai spune Ileana Comănescu.
Origin - platforma globală ce permite digitalizarea proceselor
Noua strategie de vânzări vine în contextul lansării platformei Origin, o soluţie globală pentru digitalizarea completă a interacţiunilor cu clienţii, care poate fi utilizată într-o gamă largă de industrii, de la financiar şi asigurări până la sănătate şi jocuri de noroc şi multe altele, se menţionează în comunicat.
Origin este concepută pentru a permite companiilor digitalizarea proceselor esenţiale fără a necesita dezvoltare internă extinsă. Platforma no-code permite integrarea unor soluţii externe, precum identificarea la distanţă, extragerea datelor prin tehnologia OCR (Optical Character Recognition), validarea adresei de email şi a numărului de telefon, generarea automată de documente, gestionarea şabloanelor, semnarea electronică a documentelor, precum şi verificări privind combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului (AML). Aceste extensii ale platformei permit companiilor să creeze fluxuri de lucru personalizate, adaptate nevoilor specifice fiecărui sector de activitate.
De asemenea, Origin permite integrarea cu plugin-uri adiţionale, cum ar fi: soluţii terţe, baze de date externe şi diferite dispozitive, asigurând, astfel, flexibilitate şi scalabilitate ridicate.
Impactul colaborării cu reselleri asupra pieţei IT din România
România se bucură de o industrie IT în continuă expansiune, iar colaborarea cu reselleri permite accesul rapid la noi segmente de piaţă, optimizând costurile şi reducând timpul de implementare.
Adoptarea modelului de distribuţie prin reselleri contribuie şi la eficientizarea costurilor. Astfel, Qoobiss poate accesa pieţe noi fără a necesita o extindere masivă a resurselor interne, atingând obiectivele de expansiune într-un mod sustenabil şi eficient.