Potrivit unui studiu QuickMobile, peste 90% dintre clienţii interesaţi de telefoane mobile îşi îndreaptă atenţia către smartphones, iar rata de schimb a telefonului variază între 6 luni, pentru dispozitivele premium, şi până la 2 ani pentru modelele cu preţ mediu şi scăzut, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Vânzările pe segmentul smartphones au crescut cu 40% în ultimul an, iar pentru primul semestru din 2015 compania este în grafic cu estimările. Evoluţia pozitivă a vânzărilor se datorează în principal segmentului de clienţi "early adopters", care preferă să achiziţioneze în precomandă produsele cele mai recent lansate pe piaţă.
Datele QuickMobile mai arată că 70% dintre clienţii care achiziţionează telefoane mobile sunt bărbaţi, aceştia preferând în mod special dispozitivele cu ecran mare. La rândul lor, femeile pun accent pe design, îndreptându-se către telefoanele cu carcase colorate, care pot fi accesorizate uşor. Mai mult, 3 din 5 clienţi care achiziţioneză un smartphone cumpără şi accesorii pentru protecţia acestuia, cele mai vândute fiind husele şi foliile de ecran.
Printre cele mai achiziţionate gadget-uri inteligente, în primele şase luni din acest an, se numără dispozitivele pentru controlul temperaturii în casă prin intermediul telefonului, camere video inteligente, cu senzori de mişcare şi sunet conectate direct de pe smartphone, precum şi sisteme de monitorizare pentru animalele de companie, care arată poziţia lor exactă într-un anumit perimetru sau dacă au făcut suficientă mişcare. De asemenea, printre produsele cele mai căutate în această perioadă se mai numără şi becurile inteligente, care permit controlul culorii şi intensităţii luminii prin intermediul telefonului mobil.
QuickMobile este unul dintre specialiştii în tehnologie din România, datorită portofoliului extins şi a disponibilităţii produselor în stoc, în acelaşi timp cu lansarea lor pe cele mai mari pieţe internaţionale. Cifra de afaceri QuickMobile a depăşit 45 de milioane de euro, în anul 2014.