Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcţia de preşedinte al Comitetului Director al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), se arată într-un comunicat de presă.
Decizia a fost luată în cadrul celei mai recente Adunări Generale ale UAPR, care a aprobat un nou comitet director, cu un mandat de doi ani.
Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi alături de: Ştefan Iordache (Leo Burnett) - vicepreşedinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) şi Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).
Radu Florescu, Preşedinte al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR), a declarat: "Sunt onorat să fiu pentru a doua oară ales preşedintele Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România. Împreună cu noii mei colegi din UAPR suntem pregătiţi să apărăm în continuare interesele agenţiilor de publicitate din România şi să rămânem transparenţi. Vom susţine de asemenea proiectele industriei de advertising şi vom continua demersurile de educaţie în beneficiul profesioniştilor din industrie, oferind cursuri şi specializari celor interesaţi de marketing, media şi publicitate".