Raiffeisen Bank a lansat o nouă versiune a aplicaţiei sale de internet banking - Raiffeisen Online pentru persoane juridice. Noul serviciu aduce o serie de beneficii utilizatorilor săi cum ar fi economie de timp şi reducerea costurilor. Oferă utilizatorilor săi următoarele funcţionalităţi:
- consultarea soldului conturilor şi a istoricului tranzacţiilor, fără a mai fi necesară deplasearea la o sucursală a băncii;
- ordonarea de plati intra sau interbancare în RON (şi/sau programarea ca acestea să se efectueze automat la o dată viitoare) către conturile proprii sau ale altor titulari;
- ordonarea de plăţi intrabancare în valută;
- efectuarea de schimburi valutare între conturile societăţii, precum şi "cross currency" între valute;
- constituirea de depozite în lei şi valută;
- lichidare de depozite în lei;
- plăţi facturi către furnizorii de utilităi agreaţi de bancă;
- activare contracte Plăţi Directe Furnizori;
- administratorul serviciului Raiffeisen Online poate aloca utilizatori pe diferite niveluri de acces ale aplicaţiei, atât pentru conturile societăţii cât şi pentru tipurile de tranzacţii ce pot fi efectuate; astfel, fiecărui utilizator i se poate acorda acces doar la anumite conturi ale societăţii sau se pot aloca limite de tranzacţionare fiecărui utilizator în parte.
Pentru operaţiunile efectuate prin Raiffeisen Online de către IMM-uri se percep comisioane cu până la 50% mai mici decât cele aplicate la operaţiunle făcute la ghişeele băncii. În plus, serviciul beneficiază de abonament lunar gratuit până la 31 decembrie 2007. După încheierea promoţiei, abonamentul lunar va fi de 30 RON/lunar.
"Succesul de care s-a bucurat acest serviciu în cazul persoanelor fizice ne face să fim încrezători şi în evoluţia lui în zona de clienţi IMM, întrucât la baza aplicaţiei stă o evaluare a nevoilor firmelor cărora li se adresează produsul. Sunt convins că prin lansarea noii versiuni, Raiffeisen Online va deveni în scurt timp cel mai performant, mai prietenos şi mai accesibil serviciu de internet banking de pe piaţă", a spus Alexandru Ciobanu, Director Direcţia IMM, Raiffeisen Bank.
Serviciul este oferit pe baza unei tehnologii de vârf, care utilizează un sistem de criptare SSL la 128 biţi, fiind un garant optim de securitate pentru tranzacţiile bancare.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking Raiffeisen Online pentru persoane fizice în iunie 2006, numărând în acest moment 55.000 de utilizatori. Comisioanele practicate în cazul Raiffeisen Online pentru persoane fizice sunt cu până la 50% mai mici decât la ghişeele băncii. Abonamentul lunar pentru serviciul Raiffeisen Online este de 1 EUR. Serviciul Raiffeisen Online poate fi obţinut de orice persoană fizică care deţine cel puţin un cont curent în lei şi un card de debit activ la Raiffeisen Bank şi care încheie un contract pentru activarea acestui serviciu la orice unitate a băncii.
Raiffeisen Bank pune la dispoziţia clienţilor care sunt abonaţi la Raiffeisen Online pentru asistenţă două numere de telefon disponibile 24 de ore, 7 zile pe săptămână din orice reţea, din ţară sau din străinătate - 021/306.55.55; 021/306.55.56.