Raiffeisen Bank îşi schimbă poziţionarea de brand printr-o campanie-manifest

D.I.
Companii / 17 februarie 2018

Raiffeisen Bank îşi schimbă poziţionarea de brand printr-o campanie-manifest

Raiffeisen Bank şi-a prezentat noua poziţionare de brand, lansată printr-o campanie de comunicare a cărei tema centrală este responsabilitatea, se arată într-un comunicat remis Redacţiei.

Conform documentului, sub sloganul "E timpul să punem responsabilitatea în lumină", campania este inspirată de concluziile mai multor cercetări derulate pe parcursul ultimului an, care demonstrează că acum, mai mult ca oricând, clienţii băncii, dar şi românii, cred că responsabilitatea ar trebui pusă în valoare. Potrivit studiului realizat de Raiffeisen, 98% dintre respondenţi consideră responsabilitatea importantă pentru a avea succes.

Steven van Groningen, CEO Reiffeisen, a declarat: "Responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale care a ghidat activitatea Raiffeisen Bank în cei peste 20 de ani de prezenţă pe piaţa bancară din România. Noua poziţionare este rezultatul unui demers de înţelegere şi prioritizare a factorilor care se regăsesc în ADN-ul organizaţiei noastre şi care sunt compatibili cuvalorile în care cred cei mai mulţi oameni. De aceea, am considerat că este important să vorbim mai mult despre responsabilitate, punând în lumină comportamentele responsabile de zi cu zi ale românilor".

Potrivit reprezentaţilor companiei, "Raiffeisen Bank a lansat un dialog despre importanţa integrităţii şi a respectului faţă de ceilalţi. Ultimul sondaj al companiei pe această tema, denumit "România Responsabilă", a fost realizat de Ipsos în perioada 29.01- 02.02.2018, pe un eşantion reprezentantiv la nivel naţional de 1088 de respondenţi, bărbaţi şi femei cu vârstă peste 16 ani. Conform rezultatelor, cei mai mulţi români se simt responsabili faţă de familie (98%), mediul înconjurător (95%), prieteni (92%) sau persoane care nu se pot ajută singure (91%). Studiul mai relevă că responsabilitatea se învaţă acasă: majoritatea românilor spun că au învăţat ce înseamnă să fii cu adevărat o persoană responsabilă de la mama, pe locurile următoare fiind tatăl - 22% sau profesorul - 5%".

Totodată, conform studiului "România Responsabilă", doar 8% dintre persoanele intervievate cred că societatea românească este responsabilă, dar că această valoare poate fi însuşită` prin mai multă educaţie (75%), prin liderimai responsabili (50%), dar ş[i dacp suntem exemple de responsabilitate noi înşine (42%).

În cele din urmă, în comunicat se mai menţionează "noua poziţionare a Raiffeisen Bank marchează trecerea de la sloganul «Reuşim împreună» la «Banking aşa cum trebuie» şi reprezintă concluzia unui proces de evaluare atât intern, în rândul angajaţilor Raiffeisen Bank, cât şi extern, în rândul clienţilor. În urma acestui proces de evaluare, a rezultat că cea mai importantă caracteristică a brand-ului este responsabilitatea, dorinţa de a face lucrurile aşa cum trebuie şi cu bun simţ".

Opinia Cititorului ( 8 )

  1. Lupul încearcă sa-si schimbe părul!

    Cine pune botul?

    1. Bine spus. O cunostinta mi-a povestit cum a asistat la o situatie in care un creditat in CHF ii tot explica unui angajat al bancii ca nu este normal sa ii fie majorata dobanda la credit fara motiv intemeiat si ca risca sa nu il mai poata plati. Intamplarea a facut ca acea agentie Raiffeisen (Unirea) sa fie vizitata in acel moment de unul dintre sefii austrieci care a asistat putin la discutie si zambea satisfacut cu superioritate (la costum si rumen in obrajiori). Povestea asta mi-a confirmat ceea ce deja banuiam, ca noi romanii suntem un fel de vite pentru ei, rasa ariana care a zamislit numerosi degenerati precum Hitler sau austriacul ala care si-a sechestrat si violat fica ani la rand. Ei sunt aici pentru ca noi le consumam produsele si serviciile (otravite si ambalate inselator) iar cea mai buna forma de raspuns din partea noastra este sa le evitam orice fel de oferta si sa le intoarcem spatele. Ne putem descurca foarte bine si fara capitalul austriac care este departe de a fi o binefacere (pentru ca pe termen mediu si lung scoate din tara muuult mai multa valuta decat aduce initial iar balanta este net defavorabila noua). Am avut toate resursele necesare pentru a ne dezvolta singuri (minerale, petrol, apa, cherestea, inteligenta si forta de munca). Din pacate am fost condusi de hoti si de caractere mici usor coruptibile din exterior. Am fost prostiti cu capitalul strain care ne aduce bunastare, insa fiecare dolar sau euro adus sub forma de capital a scos ulterior din tara de zeci de ori mai mult consumand resursele, forta de munca si bogatiile tarii. De ce sa o faca altii cand putem sa o facem noi?

    Mai bine spuneți că e vorba de directiva europeană care obligă băncile la o mai mare responsabilitate și la renunțarea practicilor de bonusare a vânzărilor.

    „Înțelegere” ;, „ADN-ul organizației”, „valorile” s.a.m.d. sunt cioace de PR. De fapt vopsesc gardul pe dinafară ca să nu se vadă leopardul din interior. 

    acum periat ?

    Poate ar trebui sa mearga in Viena de tot si sa mediteze asupra greselilor facute ? 

    Eu cred ca ne descurcam foarte bine fara aceasta banca. 

    Este o banca ca oricare alta care nu a contribuit la dezvoltarea Romaniei. Drumuri nu a dezvoltat, cale ferata nu a modernizat/ extins, firme nu a creditat sa produca x produs (surub ... porumb). A contribuit la indatorarea Romaniei din Pib? 

    Cat din datoria Romaniei apartine acestei banci? 

    Blocurile construite de Ceausescu au crescut ca pret din '89 pana azi de 10 ori sa zicem ? Aceasta a fost contributia banci pe aici? 

    Straini ne vor cumparati pe bani de tigari de ex. Gara mica din Cluj in loc sa cumperi bilet de tren, cumperi tigari de acolo, orase mici in loc de Posta sa trimiti o scrisoare/ pachet cumperi tigari, zahar din import. 

    Cand il mai auzi pe domnul Isarescu ca ne explica cum sa facem cu productia de rosi ti se ridica parul pe spate? 

    Concluzia bankingul e pe langa, e in plus? 

    Bitcoinul le sufla in ceafa si un fior rece le trece prin vene?

    Intrebati romani daca pot trai fara sa treaca pragul acestei banci 1 an, doi, zece in sondaje; va este frica de rapunsuri? 

    1. Ai uitat sa-ti iei iar medicamentele, domnule prajit? Ca ai deversat iar o litanie cu semne de intrebare. Ce-ti mai face creditul pe care zici ca nu-l ai?

    .....reprezintă absolut nimic aceasta banca pentru mine...a reprezentat și nu mai fac afaceri cu aceasta instituție din cauza faptului că una zic și alta fac (comisioane, sume de bani deblocate și necurate in cont...etc.). Păcat că au o aplicație faina de mobil banking, dar nu te poți rezuma sau baza pe o aplicație când e vorba de bani. Așa că, austriacule sau ce naționalitate ești întocmește niste proceduri de lucru pentru lucrătorii băncii și mai umblați in jos pe la dobânzile alea, precum și la comisioane.

    Ne spune despre demnitatea de bancher.

    InvestCapital cu sediul in Malta cu telefon de Romania autorizata de Kruk Romania?

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb