SeedBlink împreună cu agenţia de marketing Promocrat lansează un proiect de educaţie pentru a îmbunătăţi pregatirea antreprenorilor în atragerea de finanţare, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, cele două companii lansează astăzi un material care oferă recomandări practice pentru start-upuri, acesta fiind inspirat de experienţele a 6.000 de antreprenori cu care echipele au interacţionat pentru atragerea unei finanţări.
Carmen Sebe, CEO SeedBlink, a declarat: "Am fost martori la visele, strategiile şi provocările a peste 6.000 de start-upuri. Dar ce au avut în comun cei aproximativ 2% care şi-au încheiat cu succes rundele cu noi? Această analiză a scos la iveală un tipar care poate fi pus în practică şi care defineşte succesul strângerii de fonduri. De la lansarea iniţială până la încheierea rundei, este vorba despre înţelegerea subtilităţilor, elaborarea unui plan de afaceri solid şi utilizarea tacticilor potrivite la momentul potrivit. În acest ghid cuprinzător, nu ne rezumăm doar la a împărtăşi poveşti. Le oferim fondatorilor o foaie de parcurs clară. Aceste sfaturi testate pot face ca strategia de strângere de fonduri a unor antreprenori să se transforme din speranţă în magnet de investiţii", potrivit comunicatului.
"Pe măsură ce atât oferta, cât şi cererea de investitii s-au intensificat, strângerea de fonduri a devenit mai strategică. În acest peisaj nou, este minunat să vedem că start-upurile aleg calea finanţării participative - este nevoie de un anumit tip mindset, de o echipă fondatoare puternică şi de o planificare tactică pentru a cuceri acest ring de dans. Aceasta este o creştere determinată de comunitate, iar cea mai bună parte - atragerea finanţării - este acum mai puţin ca un tango şi mai mult ca un festival", a spus Alexandru Gavril, fondator& CEO Promocrat.