Răzvan Mătăşel, Research& Strategic Plannning Director la "Leo Burnett România", va face parte din juriul "Euro Effie" 2006 alături de senior manageri ale celor mai puternice companii din lume, precum: Coca Cola, General Motors, Publicis, Visa sau Saatchi&Saatchi. Juriul va fi prezidat de Jennifer Dauer, vice president Western Europe Marketing & Strategy Planning, Procter & Gamble.
"Mă bucur foarte mult că fac parte din juriul primei runde a EURO EFFIE 2006. Pentru reţeaua Leo Burnett, festivalul EFFIE este o manifestare extrem de importantă întrucît evaluează scopul final al comunicării şi anume eficienţa şi eficacitatea", a declarat Răzvan Mătăşel.
"Euro Effie" este cel mai prestigios festival european de eficienţă, festival care promovează şi recunoaşte excelenţa în comunicarea comercială a acelor campanii care au funcţionat în cel puţin două ţări europene.
Anul trecut, Leo Burnett & Target a fost singura agenţie românească finalistă la Euro Effie. Nominalizarea a fost obţinută pentru campania "Elevator", realizată pentru brandul Wash&Go, Procter&Gamble.