ETARGET, furnizorul de reclamă de tip PPC (pay-per-click), care s-a lansat şi pe piaţa din România, a înregistrat pe parcursul anului 2006 venituri în valoare de 2,247 milioane euro per total pieţe în care compania activează. Creşterea veniturilor în primul trimestru al 2007 în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut este de 216%, iar numărul clienţilor activi ai companiei a crescut într-un ritm anual de 198%.
Conform estimărilor agenţiei britanice , piaţa internaţională a reclamei pe internet se va dezvolta considerabil în 2007 în Europa de Est şi în Orientul Apropiat. "ETARGET a evoluat rapid în cei cinci ani de activitate şi suntem încrezători că vom contribui semnificativ la dezvoltarea pieţei de profil şi în România" , afirmă Du¹an Urban, Country Manager ETARGET România.
De curând, ETARGET s-a lansat oficial şi pe piaţa din România, având deja în portofoliu 21 de portaluri partenere. În prezent, în cele patru ţări în care activează, serviciul afişează peste 2 miliarde mesaje de reclamă contextuală lunar, pe 711 portaluri de internet.
ETARGET este furnizorul reclamei ţintite pe internet. Compania este prezentă în , , şi în şi oferă clienţilor săi posibilitatea afişării mesajelor în reţeaua de portaluri partenere. Clientul are posibilitatea să introducă cuvintele cheie pe baza cărora mesajul lui se va afişa pe primele poziţii în lista rezultatelor căutării, în catalog sau în articole. Avantajul acestui tip de serviciu este acela că mesajul ajunge strict la grupurile interesate.