PENNY îşi continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în localitatea Valea Călugărească, judeţul Prahova, şi în oraşul Ovidiu, judeţul Constanţa. Astfel reţeaua PENNY atinge un număr de 319 magazine la nivel naţional, informează un comunicat transmis redacţiei.
Conform sursei citate, magazinul PENNY din Valea Călugărească, de pe Str. Mihai Viteazu, nr 278, are o suprafaţă de vânzare de 860.51 mp. Acesta dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilităţi.
Magazinul PENNY din oraşul Ovidiu, de pe Str. Naţională, nr 178A, are o suprafaţă de vânzare de 914.13 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 81 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilităţi.
Clienţii care vor vizita magazinele din Valea Călugărească şi Ovidiu se vor bucura de un design modern şi accesibil, care reflectă evoluţia strategică a retailerului PENNY în România. Aceasta se concentrează, printre altele, pe crearea unei experienţe cât mai plăcute pentru clienţi şi pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO.
În 2020, PENNY şi-a asumat obiectivul TripluRO, prin care îşi propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în ţară şi să fie procesat şi ambalat în ţara noastră. 100% din produsele de carne proaspată de vită, pui şi porc vândute în magazinele PENNY sunt 3RO.
În ceea ce priveşte sesiunea de cumpărături, noul PENNY înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoţiilor şi a principalelor categorii de alimente, precum şi o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viaţă alert şi mereu în mişcare.
PENNY Punct reprezintă evoluţia strategică a Penny Market în România şi este structurată în şapte piloni cheie: experienţă îmbunătăţită în magazine, expansiune, produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor şi la dezvoltarea capacităţilor logistice. Până în 2029, PENNY îşi propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, PENNY a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiaşi, judeţul Dolj.
PENNY a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construieşte în prezent. Demersul exemplar la nivel european al discounterului PENNY a fost demarat în urmă cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a înregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul PENNY Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul şi Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.
Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiaşi este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Rezultatul obţinut este unul excepţional Outstanding - 92,89%. Ca urmare a unei investiţii de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcţionalităţi, care îl fac prietenos cu mediul, se precizează în comunicat.