Reţeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de franciză a depăşit 100 de unităţi, în 66 de oraşe din 36 de judeţe, la nivel naţional.
"Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă ţară. Acţiunile de promovare, implicarea permanentă în operaţiuni şi experienţă antreprenorilor în pieţele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferenţierea şi performanţă acestor francize. Vom continuă să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. Suntem satisfăcuţi de modul în care se desfăşoară dezvoltarea reţelei de francize, de performanţă şi de atenţia acordată clienţilor. În perioada următoare, vom extinde reţeaua de magazine în regim de franciză, cu zeci de noi locaţii", a declarat Alexandru Băloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.
În prezent, oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Tîrgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.
Vodafone are în acest moment aproximativ 160 de magazine proprii şi alte câteva sute de magazine deţinute de partenerii exclusivi.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreagă lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 438 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.