Reţelele de distribuţie General Motors şi Saab în România vor rămîne separate în acest an

Ziarul BURSA #Companii #Auto / 6 ianuarie 2005

Reţelele de distribuţie a automobilelor General Motors (GM_ şi Saab în România vor rămîne separate în anul 2005, deşi în piaţa auto existau unele informaţii conform cărora distribuţia Saab urma să fie "alipită" reţelei GM care comercializează pe piaţa autohtonă automobile Opel şi Chevrolet.

"Nu se pune problema ca în anul 2005 dis-tribuţia Saab să fie preluată de către GM Ro-mânia", a declarat pentru Rompres Cristian Oltean, directorul de marketing şi relaţii publice al reprezentanţei General Motors România, importatorul modelelor Opel şi Chevrolet produse de GM.

Vînzările de autovehicule Opel pe piaţa românească s-au cifrat în primele 11 luni din 2004, conform statisticilor APIA, la 2.810 unităţi faţă de 2.467 unităţi în întregul an 2003, iar vînzările de automobile Chevrolet pe piaţa autohtonă au totalizat 1.703 unităţi. Pentru această marcă, vînzările au debutat la sfîrşitul anului 2003, cînd au fost comercializate 131 de maşini.

Pentru 2005, GM România vizează vînzări totale de aproape 7.000 de autovehicule, din care peste 3.900 - 4.000 de maşini Opel şi 2.800 - 3.000 unităţi Chevrolet.

În cursul acestui an, GM va aduce pe piaţa românească noi modele - noul Opel Tigra, în prima parte a anului, noua generaţie a monovolumului Opel Zafira, precum şi versiunea cu trei uşi, mai sportivă, a modelului Chevrolet Kalos.

Importatorul oficial pentru automobilele Saab este firma Augusta Motors, care a comercializat 58 de maşini în perioada ianuarie-noiembrie 2004 şi 80 de maşini în anul 2003.

Marca Saab se adresează în general unui public masculin, avînd o medie de vîrstă de 35-50 de ani, cu venit ridicat şi un anumit status social, bun cunoscător al domeniului automobilelor şi cu individualitate puternică. Automobilele Saab sunt percepute în general pe piaţa autohtonă ca fiind maşini scumpe, cu toate că, în vara lui 2004, Augusta Motors a lansat primul Saab cu preţul sub 20.000 de euro.

Modelul Saab 9-3 Sport Sedan, echipat cu noua variantă de motorizare, de 1,8 litri, are un preţ de pornire de 19.995 euro (fără taxe) şi o dotare standard generoasă, fiind cel mai accesibil model al mărcii.

Augusta Motors şi-a început activitatea în noiembrie 2000, iar pînă în prezent a vîndut în total pe piaţa românească 200 de automobile. Compania dispune de un showroom în cartierul Băneasa din Bucureşti şi un centru de service autorizat Saab. Reţeaua de distribuţie nu-mără numai patru dealeri în oraşele Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Oradea.

GM România comercializează modele de volum precum Opel Astra sau Chevrolet Kalos, ultimul fiind unul dintre concurenţii autoturismului autohton Dacia Logan.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb