6 din 10 români admit că deciziile de consum şi cumpărare le sunt influenţate de părerile celor apropiaţi. De asemenea, Principalele activităţi de timp liber ale românilor sunt plimbările în parc (66%), cumpărăturile (63%), mersul în vizită (55%) şi ieşirile în oraş în locaţii Horeca (40%), arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Potrivit sursei citate, relaţiile cu apropiaţii echilibrează o paletă variată de nevoi din viaţa individului, contribuind în mare măsură la bunăstarea fizică şi emoţională. Conform datelor studiului Reveal Marketing Research constatăm că principalele sentimente pe care românii le asociază cu apropiaţii din vieţile lor sunt iubire (61%), respect (57%), bucurie (56%) şi siguranţă (50%).
Ca tendinţă generală, generaţia Z (18-24 ani) asociază în mai mare măsură sentimentele de inspiraţie (30% vs. 21% total eşantion) şi de presiune (15% vs. 9% total eşantion) când se raportează la relaţiile cu apropiaţii, aceştia fiind într-o etapă activă de căutare şi dezvoltare a identităţii personale, se mai arată în comunicat.