Financial Times
• AOL preia Huffington Post pentru 315 milioane dolari
Compania americană de internet AOL a decis să cumpere publicaţia online Huffington Post, plătind în schimb 315 milioane de dolari.
..........
• Economia SUA, pe calea cea bună
Cererea de echipamente din SUA se redresează semnificativ, spun producătorii de profil, alimentând încrederea în redresarea economică, respectiv a industriei americane.
Comentariile făcute în ultimele zile de numeroşi producători de top de bunuri de capital - inclusiv echipamente industriale, excavatoare şi componente pentru camioane, au sugerat că, deşi cea mai rapidă creştere va fi înregistrată pe pieţele emergente, şi vânzările din SUA vor fi importante.
.............
• Toshiba, optimistă în privinţa unei afaceri în Turcia
Compania japoneză Toshiba este încrezătoare că va încheia afacerea privind construcţia unei centrale nucleare în Turcia, pe coasta Mării Negre, după ce, anul trecut, negocierile în acest sens dintre guvernul de la Ankara şi producătorii sud-coreeni de reactoare au eşuat.
...........
Wall Street Journal
• Cisco preia Inlet
Compania americană Cisco Systems Inc. va cumpăra Inlet Technologies în cadrul unei tranzacţii de 95 milioane de dolari, ceea ce va consolida capacitatea societăţii în distribuţia video.
............
• GM, concentrată pe modele hibrid
General Motors Co. plănuieşte să înceapă construcţia unui model hibrid standard (pe benzină şi electric), încercând să îmbunătăţească eficienţa combustibililor.
Noua tehnologie va fi lansată vara aceasta, când va apărea un nou model Buick LaCrosse sedan, potrivit spuselor lui Mark Reuss, preşedinte al operaţiunilor GM în America de Nord.
........
• Afacerea Sanofi - Genzyme va fi încheiată săptămâna aceasta
Producătorul francez de medicamente Sanofi-Aventis SA a întârziat peste aşteptări procedurile de due diligence pentru plănuita achiziţie a companiei americane Genzyme Corp., însă părţile sunt încrezăoiare că pot încheia afacerea săptămâna aceasta, potrivit unor surse apropiate situaţiei.
.........
New York Times
• Yahoo vrea să ofere conţinut personalizat
Confruntat cu declinul vânzărilor, grupul american Yahoo plănuieşte să anunţe că dezvoltă o platformă nouă de editare, care le va permite utilizatorilor un conţinut personalizat pe telefoane şi alte dispozitive mobile, spun surse apropiate situaţiei. Oficialii Yahoo nu au oferit un comentariu în acest sens.